Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit a analyzovat tento přerod, prostřednictvím nějž se chce ze značky tradiční a spotřební přetvořit na značku úspěšnou v segmentu luxusního zboží. Na tento proces je nahlíženo z hlediska teorie marketingové komunikace se zaměřením na marketing luxusního zboží. Formou deskriptivní metody jsou představeny realizované komunikační aktivity. Ty jsou současně analyzovány za účelem zjištění jejich efektivity v rámci revitalizačního procesu značky Manufacture PRIM 1949. Práce se zaměřuje na relevanci zvolených komunikačních nástrojů i schopnost jejich existence jako kompaktního programu integrované marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.