Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výpočet viditelnosti v 3D bludišti
Hodes, Vít ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V práci byla řešena problematika viditelnosti v prostředí jednoduchého 3D bludiště pomocí rozdělení geometrie do BSP stromu a následném výpočtu PVS mezi jednotlivými uzly. Obsahuje popis klíčových algoritmů a postupů k dosažení tohoto cíle a v jádru přáce byly implementované způsoby kreslení změřeny a vzájemně srovnány. Nakonec je nastíněn další možný vývoj projektu a zhodnocení dosažených výsledků.
Vývoj a proměny soutěžních televizních pořadů pro děti v ČR (1992-2010) na příkladu Bludiště
Rosenfeldová, Jana ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Bakalářská práce "Vývoj a proměny soutěžních televizních pořadů pro děti v ČR (1992 - 2010) na příkladu Bludiště" mapuje oblast dětských televizních soutěží vysílaných Českou televizí v letech 1992 - 2010. Teoretická část zahrnuje některé poznatky týkající se vztahu dětí a televize a zabývá se vymezením žánru televizních soutěží. Ve výzkumné části je jeden z pořadů, soutěž Bludiště, podroben výzkumu na základě smíšeného modelu, jehož cílem je zjistit, do jaké míry se uvedená soutěž za dobu své existence (1997 - 2012) proměnila. Kvantitativní obsahová analýza zde zjišťuje především význam jednotlivých částí pořadu s důrazem na poměr vědomostní a zábavné složky, kvalitativní analýza se pokouší odhalit další proměny soutěže. Po analýze pořadu Bludiště je zhodnocena nabídka televizních soutěží celkově. V popředí stojí opět poměr vědomostí a zábavy v rámci těchto pořadů, jakož i hodnoty a sdělení, které jsou prostřednictvím soutěží dětem předávány. V závěru jsou vyvozená zjištění konfrontována s názory samotných dětí. Výsledky dotazníkového průzkumu realizovaného na základních školách a víceletých gymnáziích naznačují, do jaké míry odpovídá nabídka soutěžních pořadů České televize (s důrazem na soutěž Bludiště) jejich požadavkům a nárokům.
Výpočet viditelnosti v 3D bludišti
Hodes, Vít ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V práci byla řešena problematika viditelnosti v prostředí jednoduchého 3D bludiště pomocí rozdělení geometrie do BSP stromu a následném výpočtu PVS mezi jednotlivými uzly. Obsahuje popis klíčových algoritmů a postupů k dosažení tohoto cíle a v jádru přáce byly implementované způsoby kreslení změřeny a vzájemně srovnány. Nakonec je nastíněn další možný vývoj projektu a zhodnocení dosažených výsledků.
Chování koní při změně prostředí
PÁNOVÁ, Kateřina
Se sportovním využitím koní se zvyšují i požadavky na jejich učenlivost a psychické schopnosti a proto je schopnost přizpůsobit se a učit se velice důležitá. V této studii byla schopnost učit se studována u sedmi koní různého stáří a plemene pomocí tzv. bludišťové metody. Koně řešili celkem pět bludišť, kdy na konci každého bludiště byli odměněni pamlskem. Pátého bludiště se již nezúčastnili 2 koně. Místo toho byl poskytnut jiný, který posloužil jako srovnávací kůň. Zaznamenával se tedy přesný čas a reakce koní (vokalizace, neklidnost,?). Reaktivnost se hodnotila podle stupnice 0 ? nereaktivní, 1 ? velmi málo reaktivní, 2 ? málo reaktivní, 3 ? reaktivní, 4 ? velmi reaktivní. Každá úloha probíhala ve třech za sebou následujících dnech. Mezi úlohami byla 14 denní pauza. U některých jedinců bylo prokázáno, že dochází během jednotlivých úkolů k postupnému učení a zlepšení jejich psychických vlastností. Na druhé straně, někteří jedinci neprokázali schopnost učit se. Z výsledků vyplývá, že schopnost učit se je individuální proces. Čas v bludišti závisí také na rušivých faktorech okolí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.