Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Stavebně technologický projekt dvoulodní haly ve Fulneku
Selník, Petr ; Šlanhof, Jiří (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce jsou vybrané části stavebně technologického projektu provádění výrobní haly Massag ve Fulneku s nosnou ocelovou konstrukcí. Obsahem této práce je studie realizace hlavních technologických etap haly, finanční a časový plán stavby, projekt zařízení staveniště, rozpočet stavby, časový harmonogram prací, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost práce a ochrana zdraví na staveništi, technologický předpis výstavby ocelové konstrukci.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Stavebně technologický projekt dvoulodní haly ve Fulneku
Selník, Petr ; Šlanhof, Jiří (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce jsou vybrané části stavebně technologického projektu provádění výrobní haly Massag ve Fulneku s nosnou ocelovou konstrukcí. Obsahem této práce je studie realizace hlavních technologických etap haly, finanční a časový plán stavby, projekt zařízení staveniště, rozpočet stavby, časový harmonogram prací, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost práce a ochrana zdraví na staveništi, technologický předpis výstavby ocelové konstrukci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.