Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace životního stylu a vybraných komponent zdravotně orientované zdatnosti mezi studenty sportovního a všeobecného gymnázia
Hlinecká, Klára ; Hráský, Pavel (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
Název: Komparace životního stylu a vybraných komponent zdravotně orientované zdatnosti mezi studenty sportovního a všeobecného gymnázia Cíle: Hlavním cílem práce je porovnat množství pohybové aktivity, způsob stravování a trávení volného času studentů sportovního gymnázia se studenty gymnázia všeobecného v adolescentním věku. Dále zhodnotit, zda je a po případě jaký je rozdíl mezi jejich tělesnou zdatností a tělesným složením. Metody: Množství pohybové aktivity, způsob stravování a trávení volného času jsme získali písemným dotazováním prostřednictvím ankety vycházející z Dotazníku 6. CAV 2001 pro děti a mládež. Tělesné složení jsme měřili bioimpedanční metodou, pomocí přístroje BIA 2000 M. Tělesná zdatnost sledovaného souboru byla ověřena šesti motorickými testy: skokem dalekým z místa, leh - sedy, vytrvalostním člunkovým během na 20m, počtem shybů nadhmatem u chlapců, výdrží ve shybu nadhmatem u dívek, plameňákem a předklonem s dosahováním v sedu. Výzkumný soubor byl tvořen 20 studenty sportovního gymnázia a 20 studenty gymnázia obecného. Získaná data byla analyzována pomocí základních statistických funkcí a následně porovnána. Výsledky: Ukázalo se, že v našem výzkumném souboru jsou studenti sportovního gymnázia pohybově aktivnější a zdatnější s optimálnějším tělesným složením než studenti...
Komparace životního stylu a vybraných komponent zdravotně orientované zdatnosti mezi studenty sportovního a všeobecného gymnázia
Hlinecká, Klára ; Hráský, Pavel (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
Název: Komparace životního stylu a vybraných komponent zdravotně orientované zdatnosti mezi studenty sportovního a všeobecného gymnázia Cíle: Hlavním cílem práce je porovnat množství pohybové aktivity, způsob stravování a trávení volného času studentů sportovního gymnázia se studenty gymnázia všeobecného v adolescentním věku. Dále zhodnotit, zda je a po případě jaký je rozdíl mezi jejich tělesnou zdatností a tělesným složením. Metody: Množství pohybové aktivity, způsob stravování a trávení volného času jsme získali písemným dotazováním prostřednictvím ankety vycházející z Dotazníku 6. CAV 2001 pro děti a mládež. Tělesné složení jsme měřili bioimpedanční metodou, pomocí přístroje BIA 2000 M. Tělesná zdatnost sledovaného souboru byla ověřena šesti motorickými testy: skokem dalekým z místa, leh - sedy, vytrvalostním člunkovým během na 20m, počtem shybů nadhmatem u chlapců, výdrží ve shybu nadhmatem u dívek, plameňákem a předklonem s dosahováním v sedu. Výzkumný soubor byl tvořen 20 studenty sportovního gymnázia a 20 studenty gymnázia obecného. Získaná data byla analyzována pomocí základních statistických funkcí a následně porovnána. Výsledky: Ukázalo se, že v našem výzkumném souboru jsou studenti sportovního gymnázia pohybově aktivnější a zdatnější s optimálnějším tělesným složením než studenti...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.