Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organic food labelling and its influence on Generation Y´s purchase behavior on German market
Fiala, Jan
Diplomová práce zkoumá důležitost, vliv a samotné vnímaní značení ekologicky šetrných potravin generací Y na německém trhu ve spojitosti s nákupním chováním německé generace Y. Tato práce se dále zaměřuje na zjištění faktorů, jenž mají významný vliv na proces rozhodování během nákupu organických potravin. V teoretické části jsou představena a diskutována relevantní témata jako například organické potraviny, nákupní chování, systém značení organických potravin či generace Y. Praktická část se zabývá shromažďováním primárních dat pomocí online dotazníků (n = 185) a hloubkových rozhovorů (n = 14) a jejich následnou analýzou a vyhodnocením pomocí statistického programu. Data získaná z těchto šetření pomůžou následně zformovat doporučení pro ekonomické subjekty zabývající se výrobou a prodejem organických produktů a umisťováním speciálních značení na jejich obaly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.