Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
Gálik, Ivan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Pátik, Ladislav (oponent)
Prace se zabyva komunikaci firmy Oskar , Oskar Vodafone a pozdeji Vodafone. V prvni casti prace je objasnena podlinkova cast komercnich komunikaci. V druhe casti jsou hlavnim polem popisu formy podlinkove komunikace a jejich promen postupne u firmy Oskar az po Vodafone. Prace si hlavne vsima budovani identity znacky a firmy. V posledni casti se nachazi popis osobni zkusenosti jako zakaznika s danymi firmami a duvody chovani a zmen v tomto zakaznickem vztahu.
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
VONDRÁKOVÁ, Markéta
Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.
BTL podpora značky Hellmann´s
Hrázká, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá BTL podporou značky Hellmann's od firmy Unilever ČR, která je již několik let lídrem na trhu majonéz a tatarských omáček. Cílem této diplomové práce je analyzovat problematiku podlinkové podpory se zaměřením na podporu prodeje, přiblížit trendy v této oblasti a ukázat aplikaci na konkrétní značce se zdůrazněním nejvíce využívaných nástrojů BTL podpory při realizaci vybrané akce, zhodnocení akce a navrhnutí možných zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.