Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti řešení poruch chování a učení na ZŠ
Brych, Denis ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dětmi s poruchami chování a učení na základní škole Červený vrch na Praze 6. Řeší faktory, které ovlivňují práci těchto dětí a metody využitelné v praxi. V teoretické části práce obsahuje vymezení pojmů poruchy chování a poruchy učení, jejich příčiny, možnosti reedukace včetně vybraných metod pro práci s těmito žáky V praktické části se práce zaměřuje na děti s poruchami chování a učení ve věku od osmi do dvanácti let. Při výzkumu byly využity rozhovory s dětmi, rodiči, asistenty a učiteli. Dále pak vlastní práce s žáky, kterých se výzkum týkal. Mezi tyto metody patří pozorování, rozhovory, práce s žáky v hodinách, zkoušení technik popsaných v teoretické části a společné hodnocení. Vše ve spolupráci s asistenty a učiteli. Hodnocena byla jejich práce v hodinách, studijní výsledky a chování během přestávek. Hlavním cílem práce bylo zjistit faktory, které ovlivňují život dětí s poruchami chování a učení na ZŠ, popřípadě vyzkoušet v praxi různé techniky pro práci s nimi. Je nesporné, že faktorů, které ovlivňují práci a život dítěte s poruchami chování nebo učení ve školním prostředí je rozhodně mnoho. Z výzkumu prováděného na dříve jmenované základní škole jsem došel k závěru, že mezi nejintenzivnější faktory patří rodina a třída. Ve třídě je to konkrétně klima třídy, vztah se...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.