Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh strategie internacionalizace firmy
Macinka, Jiří ; Malý, Luděk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Nová posilující konkurence na trhu, která vzniká v důsledku technické revoluce, nutí firmy k vzrůstající globalizaci. Diplomová práce „Návrh strategie internacionalizace firmy“ popisuje možnosti vstupu firem na finský zahraniční trh. Snaží se překonat jednu z překážek při expanzi na nový trh a to bariéru informační. Popisuje možnou strategii internacionalizace firmy, podnikatelské prostředí, obchodní vztahy a rizika země. Vytváří pomůcku, kterou lze využít při expanzi na finský trh.
Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy
Kuš, Martin ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Lopušník, Ondřej (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.
Návrh strategie internacionalizace firmy
Macinka, Jiří ; Malý, Luděk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Nová posilující konkurence na trhu, která vzniká v důsledku technické revoluce, nutí firmy k vzrůstající globalizaci. Diplomová práce „Návrh strategie internacionalizace firmy“ popisuje možnosti vstupu firem na finský zahraniční trh. Snaží se překonat jednu z překážek při expanzi na nový trh a to bariéru informační. Popisuje možnou strategii internacionalizace firmy, podnikatelské prostředí, obchodní vztahy a rizika země. Vytváří pomůcku, kterou lze využít při expanzi na finský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.