|
Porovnání bankovních balíčků určených pro studenty
Kašová, Lenka ; Kučera, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Jejím hlavním cílem je zjistit, která banka dokáže nejlépe uspokojit požadavky potenciálních klientů (studentů) a vyhodnotit či doporučit nejefektivnější produktový balíček podle mnou zvolených kritérií. Bakalářská práce bude založena na porovnání teoretických poznatků s praktickými dovednostmi banky. Její teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část je zaměřena na produktový balíček G2, který jsem vybrala z produktového portfolia Komerční banky.
|
|
Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
DRDOVÁ, Jana
Hlavním tématem této bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingové aktivity poskytovaných služeb a produktů bankovních institucí v zahraničí a České republice. Pro bakalářskou práci byly vybrány dvě banky z ČR - Komerční banka, a. s. a Československá obchodní banka, a. s. Zástupcem z rakouského bankovního trhu byla zvolena Erste Bank. Práce je založena na datech získaných z výročních zpráv a webových stránek. Další data byla získána z rozhovorů se zástupci jednotlivých bank. V práci je obsažena teoretická část, kde se čtenář může seznámit s definicí marketingu, co je marketingová komunikace, jaké nové trendy v marketingové komunikaci jsou využity. Dále se práce zabývá porovnáním marketingových komunikací zvolených bank. Poté byla v práci popsána multikriteriální analýza, kde byla vybraná bodovací metoda. Analýza byla zaměřena na bodování webových stránek a následně na bodování instagramových stránek bank. Následně jsou zhodnoceny výsledky analýzy včetně doporučení. Doporučení by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci na českém bankovním trhu.
|
|
Porovnání bankovních balíčků určených pro studenty
Kašová, Lenka ; Kučera, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou bankovního marketingu. Jejím hlavním cílem je zjistit, která banka dokáže nejlépe uspokojit požadavky potenciálních klientů (studentů) a vyhodnotit či doporučit nejefektivnější produktový balíček podle mnou zvolených kritérií. Bakalářská práce bude založena na porovnání teoretických poznatků s praktickými dovednostmi banky. Její teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část je zaměřena na produktový balíček G2, který jsem vybrala z produktového portfolia Komerční banky.
|