Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Klíčová slova: Evaluace, pedagogická evaluace, autoevaluace,...
Hodnocení učitelem jako manažerská činnost
Dušková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Hodnocení je nedílnou součástí každé lidské činnosti a každý kvalitní pedagog ví, že se bez hodnotících aktivit ve své práci neobejde. Proto se hodnocení učitelem stává nezbytnou, smysluplnou a samozřejmou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Patří k nejnáročnějším činnostem učitele. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké jsou postoje a praktické zkušenosti učitelů s hodnocením. Snažila jsem se podrobnou analýzou poukázat na to, jak obsáhlý a jak široký rozsah tato kompetence obsahuje. Smyslem mé práce je na základě kvalitativního výzkumu, metodou rozhovoru, popsat a analyzovat veškeré hodnotící aktivity učitele. Zjistit, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti hodnocení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část je shrnutím teoretických poznatků o hodnocení na základě studia odborné literatury. V bakalářské práci jsou popsány procesy hodnotících aktivit učitele. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno metodou interview se třemi učiteli MŠ a ZŠ. Analýzou profesních kontextů učitelů mateřské a základní školy jsem vymezila manažerské činnosti hodnocení a určila, co je obvyklým předmětem jejich hodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vyhodnocení prostředků vynaložených na sledování hodnocení (evaulaci) kvality vzdělávání středních škol kraje Vysočina v letech 2005 - 2011
Pech, Ondřej ; Říhová, Gabriela (vedoucí práce) ; Běláčková, Vendula (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na výběr nejlepšího evaluačního nástroje pro odbor školství kraje Vysočina, který usnadní hodnocení kvality a úrovně škol v tomto kraji. Práce se věnuje zejména vysvětlení základních pojmů souvisejících s procesem evaluace a dále pak pojmům spojeným s kvalitou a managementem kvality. Bakalářská práce identifikuje různé metody evaluace a podrobně popisuje proces autoevaluce. Následná analýza středního školství v kraji Vysočina vyhodnocuje a analýza současných evaluačních nástrojů vede k doporučení nejvhodnějšího evaluačního nástroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.