|
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Válková, Dagmar ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je komunikační mix, kde se podrobně podíváme na současný stav společnosti Autodoprava Pavel Válek. Práce je rozdělena na dvě části, v první části si rozebereme teoretickou úlohu. Nejvíce nás bude zajímat komunikační mix, ale podíváme se i na marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a další. V praktické části si teoretickou ukážeme v praxi na konkrétní společnosti Autodoprava Pavel Válek. Ze které bychom měli vyvodit návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti.
|
|
Marketingová strategie
Krošíková, Markéta ; Jašková, Blanka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie společnosti Novice car, s.r.o., zabývající se mezinárodní dopravou a servisem vozidel. Práce analyzuje stávající marketingové aktivity a na základě zjištěných výsledků navrhuje změny vedoucí ke zvýšení efektivity společnosti. Obsah je tvořen teoretickou a praktickou části, která je doplněna výzkumem.
|
| |
|
Upevňování nákladů v silniční nákladní dopravě pomocí vázacích prostředků
Cháb, Jiří
V úvodní části se práce zabývá legislativními požadavky v oblasti upevňování nákladů v silniční nákladní dopravě. Následně jsou uvedeny jednotlivé způsoby zajištění pomocí vázacích prostředků na ložné ploše vozidla pro vybrané druhy přepravovaných břemen. Třetí část pojednává o druzích vázacích prostředků pro zajištění nákladu a oblastech jejich použití. V závěru se práce věnuje schvalovacímu procesu pro uvedení vázacího prostředku na trh.
|
|
Faktoring jako nástroj optimalizace řízení pohledávek malých automobilových dopravců
Procházka, Radek
Každý podnik se dostane do fáze, kdy musí vyřešit, jakým způsobem bude financovat své aktivity. Jednou možností může být financování faktoringem. Klient tak získá nejen finanční prostředky, ale též správu pohledávek. Cílem diplomové práce je prokázat, zda faktoring přispěl k finanční stabilitě vybraných podniků. V rámci praktické části je provedena finanční analýza, která zodpoví,v jaké kondici byly podniky před a po financování faktoringem. Jsou srovnány cenové náklady faktoringu s cenovými náklady na provozní úvěr a je provedeno statistické ověření. Závěrem jsou specifikovány návrhy a doporučení.
|
| |
|
Marketingová strategie
Krošíková, Markéta ; Jašková, Blanka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení marketingové strategie společnosti Novice car, s.r.o., zabývající se mezinárodní dopravou a servisem vozidel. Práce analyzuje stávající marketingové aktivity a na základě zjištěných výsledků navrhuje změny vedoucí ke zvýšení efektivity společnosti. Obsah je tvořen teoretickou a praktickou části, která je doplněna výzkumem.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Válková, Dagmar ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je komunikační mix, kde se podrobně podíváme na současný stav společnosti Autodoprava Pavel Válek. Práce je rozdělena na dvě části, v první části si rozebereme teoretickou úlohu. Nejvíce nás bude zajímat komunikační mix, ale podíváme se i na marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a další. V praktické části si teoretickou ukážeme v praxi na konkrétní společnosti Autodoprava Pavel Válek. Ze které bychom měli vyvodit návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti.
|
| |