Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz
Henzlová, Denisa ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce na téma Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz popisuje, pozoruje a porovnává použití product placementu v klasické a internetové televizi. Jako zástupce internetové televize je zvolen Stream.cz, kde je na konkrétním vybraném pořadu podrobně pozorováno zpracování a zhodnocena úspěšnost umístění produktu. Cílem práce je za pomoci výše zmíněných empirických i obecně teoretických metod posoudit, zda je internetová televize vhodným místem pro product placement a alespoň rovnocenným partnerem klasických televizí. Práce může sloužit jako materiál pro firmy, které uvažují o product placementu a hledají nové možnosti a alternativy. V této práci je také obsaženo závěrečné doporučení pro tvorbu product placementu.
Advertising design: Case Study
Jancík, Róbert ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí případové studie popsat a následně zrealizovat audiovizuální reklamní spot pro konkrétního zadavatele. Reklamní spot by měl být vytvořen efektivně se zaměřením na náklady, tak aby v co největší míře zasáhl cílovou skupinu a přinutil ji k nákupu propagovaného produktu. Na začátku práce jsou v teoretické části uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, historie reklamy, legislativy regulující reklamní tvorbu a dále je reklama charakterizována jako součást kreativního průmyslu. Na tento teoretický základ navazuje praktická část ve které jsou navrženy tři varianty pro tvorbu audiovizuálního spotu a následně je pomocí metod manažerského rozhodování vybrána nejvhodnější varianta. V závěru práce jsme vytvořili samotný reklamní spot na základny definovaného postupu a vybrané varianty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.