Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Edukace kulturního dědictví ve veřejném prostoru aneb Cestou do Národního
Vybíralová, Kateřina ; Sládková, Kateřina (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je tvorba a následná realizace edukačního programu pro střední školy ve spolupráci s Národním divadlem. Teoretická část diplomové práce navazuje na již vydané metodiky edukace kulturního dědictví a možnosti netradiční interpretace, pomocí kterých nalézá možnosti využití veřejného prostoru pro edukační činnost namísto uzavřeného prostoru kulturních institucí. Dále se teoretická část práce zabývá historickým vývojem české profesionální divadelní scény v Praze mezi léty 1743-1892. Na základě těchto poznatků je realizován edukační program ve veřejném prostoru Starého a Nového města pražského v okolí historické budovy Národního divadla. Edukační program využívá metody popsané v teoretické části práce, tedy geocaching, audioguide a dramatickou hru. Praktická část je ukončena reflexí programu, která proběhla se školní třídou bezprostředně po jeho ukončení. CÍLOVÁ SLOVA Národní divadlo, úniková hra, audioguide, dramatická hra, veřejný prostor
Výzkum využití služby audioguide v ČR
Sobotka, Ondřej ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá službou audioguide. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol, z nichž první se zabývá průvodcovskou činností a druhá pak popisuje městský cestovní ruch. Praktická část začíná třetí kapitolou, která nabízí přehled společností, které v České republice poskytují audioguide a jsou zde rovněž zahrnuty aktuální ceny, za jaké je možno si audioguide pořídit. Následující kapitola nabízí přehled turistických atraktivit České republiky, na nichž je audioguide nabízen nebo kde může být využit. Poslední kapitolu tvoří výzkum, který zjišťuje vztah veřejnosti k audioguide a také povědomí veřejnosti o této službě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.