Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Soutěže v atletických vícebojích na novodobých olympijských hrách a mezinárodních akcích
Kusák, Karel ; Kolář, František (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Autor: Karel Kusák Název: Soutěže v atletických vícebojích na novodobých olympijských hrách a mezinárodních akcích Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je popsání historie atletických vícebojů na olympijských hrách, mistrovství světa a dalších mezinárodních akcích. Dále také zobrazit a popsat vývoj výkonů na zmíněných akcích. Metody: V práci je použita metoda analýzy. Analyzovány jsou výsledky atletických vícebojů na mezinárodních akcích od roku 1912 do roku 2023. V tomto období je také sledován vývoj světového rekordu a individuální výsledky vybraných atletů a atletek. Výsledky: Prostřednictvím práce jsem na základě studia vybraných zdrojů zmapoval vývoj atletických vícebojů, včetně jejich bodovacích tabulek. Pomocí grafů jsem také znázornil výkony nejlepších třech závodníků a závodnic na vybraných akcích. Klíčová slova: atletika, víceboje, olympijské hry, mistrovství světa, mistrovství Evropy, světový rekord, význační atleti
Informační zdroje pro atletiku
Šíp, Ondřej ; Boudová, Lucie (vedoucí práce) ; Šidlichovská, Zuzana (oponent)
Cílem práce je zmapovat a zanalyzovat informační zdroje, které se dotýkají lehké atletiky, popsat jejich obsah, strukturu, nástroje, specifika. Budou pojednány zdroje určené pro širší veřejnost a pro skupiny přímo činné v lehké atletice, tj. atleti, trenéři. V práci je také popsána historie atletických zdrojů a jejich vývoj od antiky a rozbor těch nejdůležitějších atletických portálů.
Marketingová komunikace v atletice
Procházka, Michal ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Farská, Karolína (oponent)
Sport se stal v poslední době ekonomickou činností a významný podíl v jeho odklonu od čistě neziskového charakteru ke komerčnějšímu pojetí sehrává marketing, zejména pak jeho součást, marketingová komunikace (propagace). Diplomová práce zkoumá rozvinutost komunikace jednoho ze sportů, atletiky, v České republice. Z hlediska užšího pojetí marketingu ve sportu se zaměřuje na tyto subjekty: Český atletický svaz, mítinky v ČR a české atlety. Analyzuje stav komunikace, navrhuje řešení pro vylepšení postavení atletiky v Česku prostřednictvím propagace. Práce je jedním z prvních pramenů o marketingové komunikaci v daném sportovním odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.