Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
Přenos a zobrazení videa v prohlížeči pro záznam pracovní plochy
Svačina, Lukáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat unikátní službu kombinující nejnovější technologie na poli webových aplikací. Služba umožní záznam pracovní plochy s následnou P2P distribucí mezi sledujícími uživateli a to jen za pomocí webového prohlížeče. Základem práce je analýza dostupných moderních a připravovaných technologií, které dovolují prakticky realizovat takovou službu. To zahrnuje získání přístupu k pracovní ploše, její záznam, zpracování získaných dat a jejich přenos sítí s následným přehráním pozorovateli. Videa jsou upravena pro přehrávání po částech s možností posuvu. Pro zajištění škálovatelnosti řešení je implementována distribuovaná architektura výměny částí záznamu mezi uzly formou hybridní P2P VoD sítě. Přehrávač tak umožňuje získání potřebných částí od aktuálně sledujících uživatelů a to včetně plynulého přehrávání videa během probíhajících přenosů s možností libovolného přesunu ve videu. Vzhledem k velmi rané či experimentální podpoře některých použitých API je vždy zpracován patřičný rozbor dostupné podpory prohlížečů.
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
Přenos a zobrazení videa v prohlížeči pro záznam pracovní plochy
Svačina, Lukáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat unikátní službu kombinující nejnovější technologie na poli webových aplikací. Služba umožní záznam pracovní plochy s následnou P2P distribucí mezi sledujícími uživateli a to jen za pomocí webového prohlížeče. Základem práce je analýza dostupných moderních a připravovaných technologií, které dovolují prakticky realizovat takovou službu. To zahrnuje získání přístupu k pracovní ploše, její záznam, zpracování získaných dat a jejich přenos sítí s následným přehráním pozorovateli. Videa jsou upravena pro přehrávání po částech s možností posuvu. Pro zajištění škálovatelnosti řešení je implementována distribuovaná architektura výměny částí záznamu mezi uzly formou hybridní P2P VoD sítě. Přehrávač tak umožňuje získání potřebných částí od aktuálně sledujících uživatelů a to včetně plynulého přehrávání videa během probíhajících přenosů s možností libovolného přesunu ve videu. Vzhledem k velmi rané či experimentální podpoře některých použitých API je vždy zpracován patřičný rozbor dostupné podpory prohlížečů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.