Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh nosné ocelové konstrukce sportovní haly.
Bui, Trung Thanh ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Práce obsahuje návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního objektu sportovní haly, která je určena pro sportovní aktivity v okolí města Brno. Půdorysné rozměry objektu jsou 30 x 48 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena za pomoci rovinné příčné vazby. Příčnou vazbu tvoří příhradové vazníky, které jsou na obou stranách kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových vazníků, které mají tvar oblouku s konstrukční výškou max. do 4 m, složeného z jednoho oblouku. Příčné vazby jsou od sebe vzdáleny 6 m. Prostorovou tuhost zajišťuje systém podélných a příčných ztužidel. Konstrukce je navržena jako vaznicová. Všechny pruty vazníku mají trubkový profil, jehož návrh je proveden dle platných norem ČSN EN. Sloupy jsou z válcovaných profilů HEB. Jako materiál nosných prvků je ocel třídy S235.
Ocelová konstrukce letištního hangáru
Kuba, Michal ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Obsahom práce je návrh nosnej oceľovej konštrukcie jednoloďového halového objektu letiskového hangáru, určeného pre parkovanie športových lietadiel v okolí mesta Zlín. Pôdorysné rozmery objektu sú 36 x 78 m. Hlavná nosná konštrukcia je tvorená rovinnou priečnou väzbou. Priečna väzba je tvorená priehradovými väzníkmi, ktoré sú na jednej strane kĺbovo uložené na votknutých stĺpoch a na opačnej strane kĺbovo uložené na základovú konštrukciu. Hlavný nosník je tvorený z priehradových väzníkov oblúkového tvaru s konštrukčnou výškou 1,5 m, zloženého z oblúkov o 2 rôznych polomeroch. Vzdialenosť priečnych väzieb je 6 m. Priestorová tuhosť je zaistená systémom pozdĺžnych a priečnych stužidiel. Konštrukcia je navrhnutá ako bezväznicová. Všetky prúty oceľovej konštrukcie sú z valcovaných profilov, ktorých návrh je prevedený podľa platných noriem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvkov je oceľ triedy S 355 prípadne S 460 (bežná oceľ).
Návrh nosné ocelové konstrukce sportovní haly.
Bui, Trung Thanh ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Práce obsahuje návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního objektu sportovní haly, která je určena pro sportovní aktivity v okolí města Brno. Půdorysné rozměry objektu jsou 30 x 48 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena za pomoci rovinné příčné vazby. Příčnou vazbu tvoří příhradové vazníky, které jsou na obou stranách kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových vazníků, které mají tvar oblouku s konstrukční výškou max. do 4 m, složeného z jednoho oblouku. Příčné vazby jsou od sebe vzdáleny 6 m. Prostorovou tuhost zajišťuje systém podélných a příčných ztužidel. Konstrukce je navržena jako vaznicová. Všechny pruty vazníku mají trubkový profil, jehož návrh je proveden dle platných norem ČSN EN. Sloupy jsou z válcovaných profilů HEB. Jako materiál nosných prvků je ocel třídy S235.
Ocelová konstrukce letištního hangáru
Kuba, Michal ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Obsahom práce je návrh nosnej oceľovej konštrukcie jednoloďového halového objektu letiskového hangáru, určeného pre parkovanie športových lietadiel v okolí mesta Zlín. Pôdorysné rozmery objektu sú 36 x 78 m. Hlavná nosná konštrukcia je tvorená rovinnou priečnou väzbou. Priečna väzba je tvorená priehradovými väzníkmi, ktoré sú na jednej strane kĺbovo uložené na votknutých stĺpoch a na opačnej strane kĺbovo uložené na základovú konštrukciu. Hlavný nosník je tvorený z priehradových väzníkov oblúkového tvaru s konštrukčnou výškou 1,5 m, zloženého z oblúkov o 2 rôznych polomeroch. Vzdialenosť priečnych väzieb je 6 m. Priestorová tuhosť je zaistená systémom pozdĺžnych a priečnych stužidiel. Konštrukcia je navrhnutá ako bezväznicová. Všetky prúty oceľovej konštrukcie sú z valcovaných profilov, ktorých návrh je prevedený podľa platných noriem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvkov je oceľ triedy S 355 prípadne S 460 (bežná oceľ).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.