Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Animovaný film na prvním stupni ZŠ
Žaloudková, Radka ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Novotná, Magdalena (oponent)
a klíčová slova ŽALOUDKOVÁ, R.: Animovaný film na 1. stupni ZŠ. [Diplomová práce] Praha 2012 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 124 s. (Přílohy: DVD s animovanými filmy žáků 1. stupně ZŠ, fotodokumentace) Diplomová práce je zaměřená na tvorbu animovaných filmů s žáky 1. stupně ZŠ a má charakter průzkumné sondy. Prostředkem zkoumání je dotazníkové šetření, na jehož podkladě jsou následně vypracovány přípravy na hodiny výtvarné výchovy. Přípravy jsou zrealizované, reflektované a zdokumentované. Výsledkem a přínosem práce je a) didaktický materiál usnadňující zařadit tvorbu animovaných filmů do výuky b) dětské animované filmy, které potvrzují propojení výtvarné tvorby a filmové/audiovizuální výchovy. KLÍČOVÁ SLOVA: Animovaný film, 1. stupeň ZŠ, stop-motion animace, animační techniky, umění a kultura, filmová/audiovizuální výchova, náměty, přípravy na hodiny VV, didaktika, tvorba
Analýza a srovnání animačních technik z ekonomického i historického hlediska
Joštová, Barbora ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a srovnáním animačních technik. Teoretická část je věnována základním pojmům, historickému vývoji a základním principům jednotlivých animačních technik. V praktické časti je vytvořeno porovnání klasických a digitálních druhů animací. Na základě tohoto výzkumu jsou vybrány nejvhodnější animace, které jsou následně využity k ověření hypotézy. Stanovená hypotéza je výsledné pořadí časové a finanční náročnosti jednotlivých technik animace, která je následně ověřena pomocí vlastní animované tvorby. Ideálním výsledkem bakalářské práce je přiblížit čtenářovi prostředí animované tvorby se zaměřením na stalé se rozvíjející trh animované reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.