Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Další vzdělávání učitelů vyučujících tělesnou výchovu na základních a středních školách v České republice
Hájek, Daniel ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Suchý, Jiří (oponent)
Název: Další vzdělávání učitelů vyučujících tělesnou výchovu na základních a středních školách v České republice Cíle: Jedním z cílů diplomové práce bylo analyzovat současnou nabídku akreditovaných vzdělávacích akcí DVPP pro oblast tělesné výchovy. Zajímaly nás údaje týkající se zaměření a forem akcí, hodinové dotace, počtu očekávaných účastníků a účastnického poplatku. Dalším cílem práce bylo zjistit, jaká stanoviska zaujímají učitelé tělesné výchovy vzhledem k jejich dalšímu průběžnému vzdělávání. Mimo jiné nás zajímalo, jak často se tohoto vzdělávání účastní a jaké formy vzdělávacích akcí jim přijdou nejvhodnější vzhledem k předmětu tělesná výchova. Metody: V první fázi byla analyzována data získaná z databází udělených akreditací v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) spravované Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Data v další části práce byla získána pomocí vlastního dotazníkového šetření, kterého se účastnili učitelé základních a středních škol vyučující tělesnou výchovu. Celkově bylo osloveno 700 škol (25 základních a 25 středních škol ze všech krajů České republiky). Výsledky: Nejvíce akreditovaných vzdělávacích akcí bylo zaměřeno na zdravotní TV, bylo pořádáno pro 10 - 12 účastníků a trvalo 5 - 6 hodin. Nejčastěji za tyto akce účastníci zaplatili poplatek ve...
Analýza nabídky vybrané cestovní agentury
Kosová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku produktů cestovní agentury STUDENT AGENCY. Teoretická část obsahuje vymezení vybraných pojmů cestovní ruchu, je představen zákon č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasati cestovního ruchu. Druhá kapitola charakterizuje společnost STUDENT AGENCY, stručně je nastíněna historie firmy i získaná ocenění. V následující části jsou podrobeny nabízené vlastní i zprostředkované produkty detailní analýze. Pozornost je věnována nástrojům pro podporu prodeje a konkurenčním výhodám. Práci uzavírá celkové zhodnocení analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.