Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření portfolia služeb Möller, s.r.o.
Zapletalová, Pavlína ; Černuška, Jaroslav (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o rozšíření nabídky služeb firmy Möller, s.r.o. První část se věnuje teoretickým poznatkům souvisejících se službami, analýzou firmy a plánování výnosů a nákladů a investicím nehmotného charakteru. Druhá část se zabývá firmou a jejím současným stavem, finanční analýzou, plánováním nákladů v relaci k tržbám. Třetí část obsahuje úvahy o rozšíření portfolia služeb projekční a inženýrskou činností a s ní i zvážení dodatečného lidského zdroje a investice do vzdělávání zaměstnanců. Na závěr je stanoveno doporučení.
Rozšíření portfolia služeb Möller, s.r.o.
Zapletalová, Pavlína ; Černuška, Jaroslav (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o rozšíření nabídky služeb firmy Möller, s.r.o. První část se věnuje teoretickým poznatkům souvisejících se službami, analýzou firmy a plánování výnosů a nákladů a investicím nehmotného charakteru. Druhá část se zabývá firmou a jejím současným stavem, finanční analýzou, plánováním nákladů v relaci k tržbám. Třetí část obsahuje úvahy o rozšíření portfolia služeb projekční a inženýrskou činností a s ní i zvážení dodatečného lidského zdroje a investice do vzdělávání zaměstnanců. Na závěr je stanoveno doporučení.
Analýza možnosti založení nové cestovní kanceláře
Mašová, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem založení nové cestovní kanceláře zaměřené na domácí cestovní ruch. Její cílem je podat čtenáři co nejvěrnější obraz založení nové cestovní kanceláře v praxi. Na základě analýzy prostředí, trhu, konkurence a potencionálních zákazníků je sestavena nabídka cestovní kanceláře, která se opírá o tři základní pilíře: nabídku určenou seniorům, nabídku pro rodiny s dětmi a forfaitové zájezdy. Dále je zde nastíněna i finanční stránka celého procesu založení nové cestovní kanceláře.
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.