|
Rozšíření portfolia služeb Möller, s.r.o.
Zapletalová, Pavlína ; Černuška, Jaroslav (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o rozšíření nabídky služeb firmy Möller, s.r.o. První část se věnuje teoretickým poznatkům souvisejících se službami, analýzou firmy a plánování výnosů a nákladů a investicím nehmotného charakteru. Druhá část se zabývá firmou a jejím současným stavem, finanční analýzou, plánováním nákladů v relaci k tržbám. Třetí část obsahuje úvahy o rozšíření portfolia služeb projekční a inženýrskou činností a s ní i zvážení dodatečného lidského zdroje a investice do vzdělávání zaměstnanců. Na závěr je stanoveno doporučení.
|
|
Rozšíření portfolia služeb Möller, s.r.o.
Zapletalová, Pavlína ; Černuška, Jaroslav (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o rozšíření nabídky služeb firmy Möller, s.r.o. První část se věnuje teoretickým poznatkům souvisejících se službami, analýzou firmy a plánování výnosů a nákladů a investicím nehmotného charakteru. Druhá část se zabývá firmou a jejím současným stavem, finanční analýzou, plánováním nákladů v relaci k tržbám. Třetí část obsahuje úvahy o rozšíření portfolia služeb projekční a inženýrskou činností a s ní i zvážení dodatečného lidského zdroje a investice do vzdělávání zaměstnanců. Na závěr je stanoveno doporučení.
|
|
Analýza možnosti založení nové cestovní kanceláře
Mašová, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem založení nové cestovní kanceláře zaměřené na domácí cestovní ruch. Její cílem je podat čtenáři co nejvěrnější obraz založení nové cestovní kanceláře v praxi. Na základě analýzy prostředí, trhu, konkurence a potencionálních zákazníků je sestavena nabídka cestovní kanceláře, která se opírá o tři základní pilíře: nabídku určenou seniorům, nabídku pro rodiny s dětmi a forfaitové zájezdy. Dále je zde nastíněna i finanční stránka celého procesu založení nové cestovní kanceláře.
|
| |
|
Analýza marketingového prostředí
CIBUZAROVÁ, Romana
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit marketingové cíle zvolené firmy a navrhnout případné změny. Teoretická část je věnována marketingu, marketingovému prostředí a analýzám marketingového prostředí. V praktické části jsou aplikovány PEST analýza a Porterův model "Pěti sil" na firmu, která se věnuje mezinárodní nákladní dopravě provozované vozidly nad 3,5 tuny. Závěr obsahuje navržené změny pro tento podnik.
|