Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci
Ruschak, Michal ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce marketingové strategie příspěvkové organizace ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci. Teoreticko-metodolická východiska nejprve vymezují základní potřebnou terminologii, následně pak uvádí postup při zpracování marketingové strategie. Dále jsou řešena také specifika využití marketingu v neziskových organizacích a skladba komunikačního mixu, jemuž je věnována širší pozornost. V praktické části je vytvářena plánovací etapa strategického marketingového řízení. Výsledný návrh marketingové strategie a dílčí strategie komunikační vychází z výsledků analýz vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Pro analyzování prostředí a současného stavu školy je využit kromě metod PEST, SWOT a Porterova modelu pěti sil také marketingový výzkum. V průběhu celé práce je vždy nejobsáhleji a nejpodrobněji rozebírána především jedna z dílčích částí marketingové strategie komunikační mix.
Analýza distribuce u firmy Bratři Zátkové
ŠNABERGR, David
Byla analyzována firma Bratři Zátkové a. s., která vyrábí a distribuje těstoviny a mouku. Firma byla založena roku 1884 u obilného mlýna v Boršově nad Vltavou provoz v tehdy největší těstárně Rakousko-Uherska, ale současná organizace je až po obnovení výroby v roce 1918. Firma se zabývá 3 oblastmi výroby: výroba mouky, těstovin a ostatní výroba (extrudované plátky a jemná dehydrovaná krupička). Výrobky jsou distribuovány převážně v ČR částečně vlastními a částečně najatými dopravními prostředky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.