Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.
Podnikatelský plán
Švácha, Marek ; Cetkovská, Renáta (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Téma závěrečné práce je podnikatelský plán založení sportovního studia se zaměřením na kalisteniku a street workout ve městě Brno. Práce je rozdělena do tří částí. První část pojednává o teoretických východiscích. Ty jsou dále uplatněny ve druhé části, která je zaměřena na analytickou část. Závěrečná část práce je věnována tvorbě samotného podnikatelského plánu, na základu poznatků, dat a faktů z analytické části.
Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení pivního baru s belgickými speciály ve městě Olomouc. První, teoretická část popisuje teoretická východiska práce zaměřené na popis myšlenky podnikání, přes analyticko-výzkumné metody podnikatelského prostředí až po samotnou strukturu podnikatelského plánu. Druhá, analytická část představuje aplikaci zvolených metod, na jejíž výsledcích je následně vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Třetí, návrhová část práce obsahuje komplexní zpracování dílčích částí podnikatelského plánu, které navazují na volbu strategie v tomto businessu.
Podnikatelský plán pro založení sandwich baru
Vlach, Zdeněk ; Kupský, Michal (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro sandwich bar. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou definovány základní pojmy vázající se přímo k podnikání. Druhá část vychází z analýz prostředí podniku a dotazníkového šetření. Závěrečná návrhová část obsahuje podnikatelský plán a prognózy realizace celého projektu.
Podnikatelský plán
Švácha, Marek ; Cetkovská, Renáta (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Téma závěrečné práce je podnikatelský plán založení sportovního studia se zaměřením na kalisteniku a street workout ve městě Brno. Práce je rozdělena do tří částí. První část pojednává o teoretických východiscích. Ty jsou dále uplatněny ve druhé části, která je zaměřena na analytickou část. Závěrečná část práce je věnována tvorbě samotného podnikatelského plánu, na základu poznatků, dat a faktů z analytické části.
Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení pivního baru s belgickými speciály ve městě Olomouc. První, teoretická část popisuje teoretická východiska práce zaměřené na popis myšlenky podnikání, přes analyticko-výzkumné metody podnikatelského prostředí až po samotnou strukturu podnikatelského plánu. Druhá, analytická část představuje aplikaci zvolených metod, na jejíž výsledcích je následně vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Třetí, návrhová část práce obsahuje komplexní zpracování dílčích částí podnikatelského plánu, které navazují na volbu strategie v tomto businessu.
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.
Podnikatelský plán pro založení sandwich baru
Vlach, Zdeněk ; Kupský, Michal (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro sandwich bar. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou definovány základní pojmy vázající se přímo k podnikání. Druhá část vychází z analýz prostředí podniku a dotazníkového šetření. Závěrečná návrhová část obsahuje podnikatelský plán a prognózy realizace celého projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.