Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Marketingová strategie klubu historických vozidel
Filip, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Základními cíli diplomové práce jsou provedení strategické situační analýzy klubu historických vozidel, analýza jeho marketingového mixu a nastavení nástrojů pro jeho budoucí propagaci. Doporučení pro budoucí marketingové kroky jsou podložena nově vytvořeným webovým prostorem, který obsahuje redakční systém a pro který byla provedena optimalizace reklamní kampaně. Výzkumné metody byly zvoleny s ohledem na finanční možnosti neziskové organizace. Zahrnují strukturované pohovory s lidmi z oboru, analýzu klubových dat a statistických údajů pro celou ČR. Pro webovou prezentaci byly použity měřící nástroje dostupné tvůrcům kampaní. Závěry diplomové práce zviditelňují souvislosti mezi marketingovým mixem zájmové organizace a mixem podniku malého rozsahu. Nově vytvořený web s reklamní kampaní podporuje výdělečnou činnost klubu, zrychluje komunikaci vně i uvnitř spolku a upevňuje loajalitu jeho členů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.