Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus
Bejšovcová, Jitka ; Pfeiffer, Jan (vedoucí práce) ; Fišerová, Zuzana (oponent)
Název práce: Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismu Anotace Bakalářská práce Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus je vypracovaná jako participační sonda, jejímž jádrem je analýza výtvarných úkolů pro žáky s poruchou autistického spektra se zaměřením na analýzu vlivu výtvarných úkolů na rozvoj klíčových kompetencí v souladu s RVP a jednotlivými IVP, vypracovanými pro každého jednotlivého žáka, ve spolupráci se SPC Most. Práce obsahuje soubor jednotlivých výtvarných úkolů, metodiky použité při práci na jednotlivých činnostech, rozbor vlivu činností na rozvoj dovedností, vědomostí a návyků žáků, dokumentaci a kritickou evaluaci série výtvarných úkolů a výsledky sondy.
Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus
Bejšovcová, Jitka ; Pfeiffer, Jan (vedoucí práce) ; Fišerová, Zuzana (oponent)
Název práce: Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismu Anotace Bakalářská práce Využití a vliv výtvarné výchovy na rozvoj mentálních a sociálních dovedností, vědomostí a návyků dětí s diagnózou autismus je vypracovaná jako participační sonda, jejímž jádrem je analýza výtvarných úkolů pro žáky s poruchou autistického spektra se zaměřením na analýzu vlivu výtvarných úkolů na rozvoj klíčových kompetencí v souladu s RVP a jednotlivými IVP, vypracovanými pro každého jednotlivého žáka, ve spolupráci se SPC Most. Práce obsahuje soubor jednotlivých výtvarných úkolů, metodiky použité při práci na jednotlivých činnostech, rozbor vlivu činností na rozvoj dovedností, vědomostí a návyků žáků, dokumentaci a kritickou evaluaci série výtvarných úkolů a výsledky sondy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.