Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití event marketingu jako součásti marketingové komunikace společnosti
Topičová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním event marketingu v rámci komunikační strategie společnosti OBO Bettermann Praha, která působí na trhu business-to-business v oblasti elektrotechniky. První část práce se věnuje problematice event marketingu z teoretického hlediska. Ve druhé části práce je nejprve představena společnost OBO Bettermann Praha a její marketingová komunikace. Následně je zkoumán vliv event marketingu, jehož hlavní pilíř v současné době tvoří divadelní večery, na vzájemné obchodní vztahy společnosti s jejími zákazníky a obchodními partnery. Průzkum je realizován pomocí kvantitativního internetového dotazování účastníků akcí a kvalitativního hloubkového rozhovoru s ředitelem společnosti. Výsledky průzkumu jsou zhodnoceny v závěrečné kapitole práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.