Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza možností affiliate marketingu
Voříšek, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
VOŘÍŠEK, Lukáš: Analýza možností affiliate marketingu - Vysoká škola Ekonomická v Praze. Fakulta Informatiky a statistiky. Vedoucí práce: Ing. Martin Sova. Bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou možností affiliate marketingu v prostředí obsahových webových stránek, seznámením se s danou problematikou a trendy, zmapováním lokálního i zahraničního trhu s affiliate programy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu affiliate marketing a rozebráním jeho možností. Dále nahlíží na aktuální situaci na trhu. Druhá část rozebírá možnosti affiliate marketingu pro internetové vydavatelství a porovnává dvojici affiliate programů Heureka.cz a Kasa.cz. V závěru se zabývá doporučeními pro majitele obsahových webových stránek, kteří hledají cestu k monetizaci obsahu. Práce odhaluje, jak velký dopad má na úspěšnost internetových kampaní jejich podoba a souvislost s okolním obsahem. Zároveň poukazuje na zajímavé rozdíly, které lze v přístupu provozovatelů affiliate programů spatřit. Za přínos práce je považován ucelený pohled na affiliate marketing pro využití pro monetizaci obsahových webových stránek, zhodnocení jeho vhodnosti pro potřeby vydavatelů internetového obsahu a obeznámení s novými pojmy a informacemi.
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Veselý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Sajko, Michal (oponent)
Podnikatelé a obchodníci vyžadují, aby finanční prostředky, které vkládají do reklamy, přinesly vždy kýžený efekt -- tedy nové zákazníky, objednávky, tržby. Přesně to umožňuje affiliate marketing. Cílem této diplomové práce je popsat affiliate marketing (druh výkonnostní reklamy na internetu) z pohledu obchodníka a dále zhodnotit, že je tato forma propagace vhodná pro konkrétní českou společnost. Nebude chybět ani návrh, způsob realizace a popis správy tzv. affiliate programu.
Software pro podporu in-house affiliate programu
RUCZKOWSKI, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem software pro podporu in-house affiliate programu. V teoretické části je vysvětlena problematika a výhody affiliate marketingu. V praktické části je provedena analýza existujících řešení a na základě dosažených výsledků je proveden návrh samotného software. Zvláštní důraz je kladen na řešení serverové části pro sledování konverzí. Výsledkem práce je model aplikace, který umožňuje dobře definovat požadavky na budovaný systém a získat přesnější představu o dalších možných nákladech pro jeho realizaci.
Affiliate marketing
Ureš, Michal ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je průvodcem pro zájemce o zapojení se do affiliate programu v roli affiliate partnera. Praktická část obsahuje ukázku registrace partnera do affiliate programu, přehled českých affiliate programů a výsledky průzkumu provedeného mezi českými společnostmi, které affiliate marketing provozují, týkající se výše vyplácených provizí v rámci jejich affiliate programů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.