Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
MURCKO, Filip
Tato práce zkoumá affiliate marketing jako jeden z marketingových nástrojů používaných v online prostředí. Affiliate marketing je typ marketingu založený na výkonnosti, v němž podnikatel odměňuje jednoho nebo více affiliate partnerů za každého návštěvníka nebo zákazníka, které přišel díky vlastnímu marketingové úsilí affiliate partnera. Vychází z propagace produktu společnosti prostřednictvím affiliate partnerů. Práce popisuje principy fungování, způsoby propagace partnerských partnerů a způsoby implementace inzerentů. Práce se zaměřuje na aplikaci affiliate marketingu v internetovém obchodě a také na marketingový výzkum zaměřený na identifikaci klíčových parametrů affiliate marketingu a partnerských charakteristik. Výsledkem této práce je formulace doporučení pro realizaci tohoto typu marketingu do praxe.
Affiliate marketing
ŠIMEK, Karel
Bakalářská práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a prezentuje ji jako jeden z vhodných moderních marketingových nástrojů pro propagaci produktů a formy podpory prodeje v online prostředí. Práce se zaměřuje především na obecný popis základního principu affiliate marketingu a přípravu a realizaci výzkumu. Hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit výhody a nevýhody některých affiliate programů od různých maloobchodníků online. Výsledky analýzy ukazují, že produkty onlinejazyky.cz jsou pro partnerského partnera nejvhodnější, protože přitahují největší počet zákazníků. Práce diskutuje o nejdůležitějších argumentech týkajících se affiliate marketingu a on-line marketingu, který bude použit pro propagaci onlinejazyky.cz a nabízí doporučení pro zlepšení programu na základě výsledků kampaně.
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
Propagace elektronického obchodu
Kratochvílová, Veronika ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Vasilenko, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku propagace elektronického obchodu. Hlavním cílem práce je analýza a možnost využití vybraných metod a postupů propagace reálného elektronického obchodu včetně samotného ověření. Ve vlastní práci jsou poté hodnoceny jednotlivé metody a postupy propagace na reálný elektronikcý obchod. Následuje zhodnocení výsledků propagace vyhledávačů zboží Heureka a Zboží.cz. Data jsou zanesena do grafů, kde je vidět podíl jednotlivých metod na celkových výsledcích obchodu.
Nástroje internetového marketingu a jejich aplikace v rámci společnosti Zoot
Výborný, Vojtěch ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu, které jsou vhodné pro společnost prodávající spotřební zboží a jejich následnou aplikací v rámci společnosti Zoot. Samotná práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představeny jednotlivé nástroje, které jsou následně detailně rozebrány. Pro jednotlivé nástroje je definováno jejich využití, popsán a namodelován proces jak nástroje spravovat a jak je vyhodnocovat. Praktická část pak z teoretické části vychází. Tato část obsahuje analýzu společnosti Zoot a jejího konkurenčního prostředí spolu s analýzou využití jednotlivých marketingových nástrojů z teoretické části. Praktická část pak obsahuje řadu doporučení a změn v přístupu k těmto nástrojům. Hlavním přínosem teoretické části práce je framework nástrojů internetového marketingu pro společnost prodávající spotřební zboží a procesní zpracování jejich správy. Přínosem praktické části je analýza společnosti Zoot a její využití nástrojů internetového marketingu s řadou doporučení pro jednotlivé nástroje jak dosahovat lepších výsledků.
Software pro podporu in-house affiliate programu
RUCZKOWSKI, Lukáš
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem software pro podporu in-house affiliate programu. V teoretické části je vysvětlena problematika a výhody affiliate marketingu. V praktické části je provedena analýza existujících řešení a na základě dosažených výsledků je proveden návrh samotného software. Zvláštní důraz je kladen na řešení serverové části pro sledování konverzí. Výsledkem práce je model aplikace, který umožňuje dobře definovat požadavky na budovaný systém a získat přesnější představu o dalších možných nákladech pro jeho realizaci.
Affiliate marketing a možnosti jeho využití v prostředí internetu
Horák, Luboš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá jedním z odvětví online marketingu - affiliate marketingem. Práce je rozdělena do dvou logických celků, v první části je pohovořeno o principech fungování Affiliate marketingu jako formy podpory prodeje v online prostředí. V druhé části práce je pak na případových studiích ukázáno jak affiliate marketing (ne)funguje v českém prostředí a v zahraničním prostředí. Práce si klade za cíl analyzovat toto často opomíjené, přesto zajímavé online marketingové odvětví. Poznatky vycházejí ze zkušeností autora, které jsou rozvinuty pomocí uváděných pramenů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.