Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulace venkovní reklamy v České republice
Coufal, Vojtěch ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Zeman, Martin (oponent)
Venkovní reklama je součástí veřejného prostoru a jako taková působí na všechny obyvatele. S jejím působením je spojeno několik negativních jevů, jako je ohrožení bezpečnosti silničního provozu či vizuální smog. Z toho důvodu vyvstává požadavek na její efektivní regulaci. Práce analyzuje současný stav regulace venkovní reklamy v České republice a zaměřuje se na reklamu u pozemních komunikací a reklamu v Praze. Zabývá se reklamou z pohledu marketingu, její rolí ve společnosti a základními přístupy k reklamě v ekonomické teorii. Představeny jsou specifika venkovní reklamy, její formy a v neposlední řadě s ní spojené negativní jevy. Práce rozebírá legislativní a institucionální rámec regulace venkovní reklamy a popisuje jeho problematické oblasti. Pro vyhodnocení současného stavu regulace je proveden vlastní empirický výzkum, který využívá metodu dotazníkového šetření a osobního dotazování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.