Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kreativní odvětví ve starém průmyslovém regionu
Sochorová, Martina ; Blažek, Jiří (vedoucí práce) ; Rumpel, Petr (oponent)
Kreativní odvětví se ve vyspělých zemích stávají novou příležitostí a nástrojem ekonomického a společenského růstu, jelikož představují "nový" zdroj bohatství a prosperity. Kreativní ekonomika již nestojí na tradičních výrobních odvětvích, a proto se dostaly do popředí zájmů odborníků i veřejných činitelů. V.rámci městského a regionálního rozvoje se jako nový typ konkurenční výhody podílí na tvorbě inovací a konkurenceschopnosti firem, měst či regionu. Výzkumná část je zaměřena na strukturálně postižené regiony, resp. komparativní analýzu Ústeckého a Moravskoslezského kraje. Důraz je kladen na prostorovou organizaci kreativních odvětví a bližší charakteristiky těchto odvětví sledované pomocí různých ukazatelů. Na úrovni krajského města Ústí nad Labem se práce zaměřuje na reklamní odvětví, které po roce 1989 představují nové a dynamické odvětví.
Kreativní odvětví ve starém průmyslovém regionu
Sochorová, Martina ; Blažek, Jiří (vedoucí práce) ; Rumpel, Petr (oponent)
Kreativní odvětví se ve vyspělých zemích stávají novou příležitostí a nástrojem ekonomického a společenského růstu, jelikož představují "nový" zdroj bohatství a prosperity. Kreativní ekonomika již nestojí na tradičních výrobních odvětvích, a proto se dostaly do popředí zájmů odborníků i veřejných činitelů. V.rámci městského a regionálního rozvoje se jako nový typ konkurenční výhody podílí na tvorbě inovací a konkurenceschopnosti firem, měst či regionu. Výzkumná část je zaměřena na strukturálně postižené regiony, resp. komparativní analýzu Ústeckého a Moravskoslezského kraje. Důraz je kladen na prostorovou organizaci kreativních odvětví a bližší charakteristiky těchto odvětví sledované pomocí různých ukazatelů. Na úrovni krajského města Ústí nad Labem se práce zaměřuje na reklamní odvětví, které po roce 1989 představují nové a dynamické odvětví.
Reklama a vývoj techologií
Hlaváček, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje proměnu reklamy a její pokrok na základě technologií. Shrnuje dosavadní vývoj od jejích prvopočátků až po současnost. Je rozdělena do tří hlavních časových úseků: Reklama před průmyslovou revolucí, od průmyslové revoluce do příchodu IT a od doby počítačů přes Internet až k dnešní podobě s výhledy do budoucna. To bude zpracováno zkrze menší milníky, většinou v podobě vzniku médií, či vynálezů, které měly významný vliv na reklamu a její podobu. Snažil jsem se mít ve své práci jistou chronologickou posloupnost. Je jasné, že všechny média a technologie nevznikaly postupně, ale často i souběžně, proto jsou některé kapitoly řešeny retrospektivně, ale pokud možno s co největší návazností na ty předchozí. Jak by vypadala reklama bez všech vynálezu, které člověk objevil? Měla by bez nich takový efekt? Cílem této práce bude shrnout vývoj reklamy od jejího vzniku a poukázat na možnosti a proměny reklamy v závislosti na vznikajících technologií v průběhu časů. Má dokázat, že žijeme v době technologického determinismu, který ovlivňoval nejen vývoj reklamy, ale celé společnosti od počátku věků výraznou měrou. Práce je doplněna o množství příkladů konkrétních reklam. Věřím, že může sloužit jako stručný přehled evoluce reklamy a orientace v tomto oboru na základě technoligického pokroku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.