Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů
Michalcová, Anna ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat možný vliv finanční krize na objem reklamních výdajů. První část práce srovnává několik příkladů teoretických pohledů na ekonomii reklamy. Analytická část práce zkoumá dopad finanční krize na reklamní výdaje. Analýzu jsem provedla na příkladu České republiky a USA, kde bylo možné tento vliv pozorovat dříve. V závěrečné části obeznamuji se situací několika firem a hodnotím, zda finanční krize jejich reklamní výdaje ovlivnila.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.