Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Advanced Technologies In Battery Sources
Pagáčová, Lenka
This article discusses the advanced technologies in battery sources. Introduction is focused on our modern society in conjunction with electrochemical energy sources. The core of article include two plots from this topic and explains the parameters of different sources. In the last part of this article is presented one type of energy source that is not currently used in practice, however it can be interesting for future aplications. Conclusion sumarizes the information from article.
Marketingový výzkum - využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce
Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce Cíle: Cílem práce bylo zjistit jaká forma reklamy je tou nejúčinnější. Dále se jednalo o zjištění preferované metody koupě lístku. Podstatné byly také informace ohledně sponzorských stánků, avšak především šlo o výzkum využití moderních technologií jako platformy pro budoucí možnosti koupě vstupenky. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se na dané téma. Pro zjištění ochoty využití moderních technologií u návštěvníků sportovních akcí byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny tabulárně, graficky či box- plotem. Následnou interpretací těchto výsledků je zachycen aktuální stav řešené problematiky. Výsledky: Marketingový výzkum na dané téma zatím v současnosti chybí. Můžeme tedy říci, že provedený výzkum je první na toto téma a svými informacemi jedinečný a velmi přínosný. Marketingové agentuře Česká sportovní a.s., jakožto zadavateli, výzkum přinesl pozitivní informace v několika oblastech - propagace, ticketing a spolupráce se sponzory. Takto získané informace mohou být využity nejen při tenisových akcích typu Fed Cup či Davis Cup, ale i všech ostatních, na jejichž pořádání se agentura podílí. Klíčová slova: marketingový výzkum, moderní...
Inovace v obchodě
MARTÍŠEK, Petr
Diplomová práce "Inovace v obchodě" analyzuje vývoj a používání moderních inovačních technologií v obchodní sféře u nás i ve světě. Mapuje jejich formy i rozsah používání ve vybraných obchodních jednotkách, především se zaměřením na moderní platební nástroje a samoobslužné pokladny, dále i z pohledu jejich rozvoje a využívání v brzké budoucnosti. V práci je samostatně řešeno využívání moderních platebních nástrojů a samoobslužných pokladen v závislosti na věku zákazníka a formy placení (hotovostní, bezhotovostní) z pohledu rozdílu "venkovského" a městského obyvatelstva. V práci byla dále navržena implementace dvou rodících se moderních technologií self scanning a technologie iBeacon v supermarketu Terno České Budějovice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.