Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí171 - 180  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tribologické aspekty pískovacích zařízení pro drážní vozidla
Ilčík, Jindřich ; Šperka, Petr (oponent) ; Hartl, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je shromáţdit dostupné informace týkající se problematiky tribologických aspektů pískovacích zařízení dráţních vozidel. Práce pojednává o pouţití pískovacích zařízení, jejich vlivu na změnu adhezních podmínek a strukturu povrchu ţelezničního kola s kolejnicí.
Analýza lepidel ve všeobecném strojírenství
Trhoň, Vojtěch ; Kovář, Petr (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou lepidel ve všeobecném strojírenství a je zaměřena na rozdělení lepidel dle vytvrzení a vhodnosti použití. Dále je zde charakterizováno příznivé a nepříznivé mechanické namáhání lepených spojů. Na konci této práce je vypracován technologický postup lepení bočnic tramvaje.
Technologie výroby dveří kolejových vozidel pomocí nových lepících systémů.
Tesař, Petr ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2307 předkládá návrh výroby pomocí lepících systémů. Na základě literární studie problematiky lepení je navržen vhodný lepící systém pro spojení rámů hliníkových dveří kolejových vozidel. Základem návrhu a výběru vhodné varianty jsou technické listy dodavatelů lepidel.
Hodnocení obrobitelnosti slitin hliníku - kriteria hodnocení
Bambula, Michael ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Bumbálek, Bohumil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá obrobitelností slitin hliníku. Jsou zde popsány problémy, které vznikají při obrábění hliníkových slitin, vliv chemického složení na obrobitelnost. Následující část vyhodnocuje obrobitelnost hliníkových slitin a kriteria pro její hodnocení. V poslední části jsou uvedeny řezné podmínky a řezný nástroj pro hliníkové slitiny.
Vláknové výztuže pro polymerní kompozity
Knob, Antonín ; Grégr, Jan (oponent) ; Čech, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studiem závislosti mechanických vlastností polymerních kompozitů na rozhraní vlákno-matrice pro různé druhy vláken a typ jejich povrchové úpravy. Jako matrice byla použita polyesterová pryskyřice, výztuží byla skleněná a uhlíková vlákna. Vzorek testovaného kompozitu byl tvořen válcovitým polymerním tělískem umístěným na svazku vláken. Pro výrobu kompozitu byla použita vlákna bez povrchové úpravy a vlákna s komerční povrchovou úpravou. Pro posouzení adheze na rozhraní vlákno-matrice bylo použito univerzální zkušební zařízení Zwick.
Pohon 4x4 u osobních vozidel.
Hrádek, Zbyněk ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření rešerše popisující jednotlivé koncepce pohonu všech kol u osobních automobilů. Zvláště se pak zaměřuje na konstrukci, princip činnosti a vhodnost použití jednotlivých koncepcí. Počátek práce je věnován historii, výhodám a nevýhodám tohoto technického řešení. V další části jsou popsány nejpoužívanější koncepce pohonu. Konec práce obsahuje shrnutí získaných informací a úvahu, jakým směrem se bude pohon všech kol ubírat v následujících letech.
Příprava polymerních kompozitů: skleněné vlákno/polyesterová pryskyřice
Horská, Pavlína ; Richtera, Lukáš (oponent) ; Čech, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studiem závislosti mechanických vlastností rozhraní vlákno-matrice v kompozitu na povrchových úpravách vláknové výztuže. Jako výztuž byla použita skleněná vlákna a matricí byla polyesterová pryskyřice. Vzorek kompozitu pro mechanické testy tvořilo válcové polymerní tělísko umístěné na svazku skleněných vláken. Pro posouzení adheze na rozhranní vlákno-matrice byla využita tahová zkouška na univerzálním zkušebním zařízení (Zwick). Pro výrobu vzorku kompozitu byla použita vlákna bez povrchové úpravy a vlákna s komerční povrchovou úpravou.
Přilnavosti asfaltových pojiv ke kamenivu
Vlk, Petr ; Hýzl, Petr (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
V roce 2005 [1] byla představena revidovaná evropská norma 12697-11, která nabízí výběr ze tří odlišných metod zkoušení přilnavosti asfaltového pojiva na kamenivu. Statická metoda popsaná v části B má několik podobností s neplatnou švýcarskou normou pro stanovení afinity mezi asfaltem a kamenivem [2] a českou normou pro přilnavosti asfaltových pojiv ke kamenivu ČSN 73 6161 [3]. Výsledkem této práce je porovnání statické metody uvedené v [3] a návrhu Švýcarského výzkumného projektu [4] o afinitě, který byl představen v říjnu 2010 na zasedání evropského výboru pro normalizaci (CEN) technické komise TC 227 pracovní skupiny WG1 v Oslu, se současnou revizí evropské normy 12697-11: 2005.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí171 - 180  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.