Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika mezinárodního marketingu na indickém trhu
Dudková, Klára ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je posouzení významu adaptace marketingového mixu pro úspěšné působení na indickém trhu, zhodnocení nejdůležitějších odlišností trhu a jejich vlivu na marketingové aktivity. Konkrétní faktory působící na podobu marketingové strategie a marketingového programu vyplývají z analýzy vnějšího prostředí a poznání indického spotřebitele. Příklady z praxe úspěšných nadnárodních společností jsou pak uvedeny v závěrečné kapitole. Vedle toho by práce měla přimět k zamyšlení nad relativností obchodních příležitostí na indickém trhu, který na první pohled vypadá lákavě, ale po bližším prozkoumání se zdá proniknutí na tento trh již poměrně obtížné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.