Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Děti v tíživé rodinné situaci a jejich zkušenost s arteterapií
Gruberová, Hana ; Klusák, Miroslav (vedoucí práce) ; Vyšínová, Pavlína (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze zkušeností dětí, které se nacházejí v tíživé rodinné situaci, s technikou skupinové arteterapie. Prvním cílem práce je popsat právě druh zkušenosti, jakou dítě získává prostřednictvím skupinové arteterapie v zařízení Fondu ohrožených dětí (dále jen FOD) Klokánek, zda převážně pozitivní či negativní. Druhým cílem práce je zjistit, jak děti arteterapii vnímají a co nového jim přináší. Dalším cílem této práce je detailní analýza toho, co děti získávají z jednotlivých proměnných i konstantních prvků arteterapie a jak toho mohou využít v budoucím životě. Pro zpracování dané problematiky byl zvolen kvalitativní výzkum. Použity byly tyto metody: zúčastněné pozorování, nestandardizovaný rozhovor, obsahová analýza zápisků z pozorování a osobních dokumentů dětí (výtvarné artefakty). Cílový soubor tvořilo 12 dětí ze zařízení Klokánek. V úvodní části práce je vymezena historie výzkumu. Práce zde představuje zařízení FOD Klokánek - služby, které zařízení nabízí, postavení v ČR a zakotvení v rodinném zákoně, výhody oproti ústavní výchově, režim dne, prázdniny a provozní informace, nejčastější důvody k umístění dětí a také způsoby financování projektu FOD Klokánek. Dále práce popisuje metody sběru dat a způsob jejich zpracování. V práci je provedena analýza jednotlivých...
Děti v tíživé rodinné situaci a jejich zkušenost s arteterapií
Gruberová, Hana ; Klusák, Miroslav (vedoucí práce) ; Vyšínová, Pavlína (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze zkušeností dětí, které se nacházejí v tíživé rodinné situaci, s technikou skupinové arteterapie. Prvním cílem práce je popsat právě druh zkušenosti, jakou dítě získává prostřednictvím skupinové arteterapie v zařízení Fondu ohrožených dětí (dále jen FOD) Klokánek, zda převážně pozitivní či negativní. Druhým cílem práce je zjistit, jak děti arteterapii vnímají a co nového jim přináší. Dalším cílem této práce je detailní analýza toho, co děti získávají z jednotlivých proměnných i konstantních prvků arteterapie a jak toho mohou využít v budoucím životě. Pro zpracování dané problematiky byl zvolen kvalitativní výzkum. Použity byly tyto metody: zúčastněné pozorování, nestandardizovaný rozhovor, obsahová analýza zápisků z pozorování a osobních dokumentů dětí (výtvarné artefakty). Cílový soubor tvořilo 12 dětí ze zařízení Klokánek. V úvodní části práce je vymezena historie výzkumu. Práce zde představuje zařízení FOD Klokánek - služby, které zařízení nabízí, postavení v ČR a zakotvení v rodinném zákoně, výhody oproti ústavní výchově, režim dne, prázdniny a provozní informace, nejčastější důvody k umístění dětí a také způsoby financování projektu FOD Klokánek. Dále práce popisuje metody sběru dat a způsob jejich zpracování. V práci je provedena analýza jednotlivých...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.