Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zábavná mobilní aplikace pro odhad místa, věku a vzdělání z hlasu uživatele
Szuchan, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Začiatok bakalárskej práce je venovaný prieskumu aplikácií na trhu, z ktorých boli nasledovne vybraté funkcie použité pri implementácií. Následne bol sformulovaný cieľ práce a aplikácia z hľadiska cieľovej skupiny. Bola opísaná základná požadovaná funkcionalita hry a navrhnuté užívateľské rozhranie s obrazovkami. Ďalšia časť práce sa venuje použitým technológiám pri vývoji, ktoré sú Android, Firebase a Material design. Bola vysvetlená implementácia jednotlivých funkcionalít a rozobratý spôsob autentizácie, ukladania dát a hranie samotnej hry. Nakoniec bol popísaný postup pri vydaní aplikácie, testovanie aplikácie, zhodnotenie výsledku práce a navrhnuté ďalšie možné vylepšenia hry.
Návrh a implementácia sprievodcu pre platformu Android
Husár, Matej
Husár, M. Návrh a implementace průvodce pro platformu Android. Bakalářska práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast návrhu a vývoje mobilní aplikace pro platformu Android. Aplikace doprovází uživatele na základě jeho lokace a zvukových nahrávek, které popisují místa, památky a atrakce v jejich blízkosti. V teoretické části práce jsou popsány možnosti vývoje, metodika a porovnávání konkurenčních aplikací. V praktické části je popsán návrh a implementace aplikace, která slouží jako zvukový průvodce. Hlavním cílem bakalářske práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci a také poukázat na nástroje a postupy, kterými lze tohoto cíle dosáhnout. Vedlejší cíle práce jsou prohloubení znalostí v oblasti vývoje aplikací pro platformu Android, v práci s GPS modulem a v oblasti přehrávání médií. Funkčnost aplikace je ověřena na testovacích datech, které byly vytvořeny v areálu Mendelovy univerzity.
Zábavná mobilní aplikace pro odhad místa, věku a vzdělání z hlasu uživatele
Szuchan, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Začiatok bakalárskej práce je venovaný prieskumu aplikácií na trhu, z ktorých boli nasledovne vybraté funkcie použité pri implementácií. Následne bol sformulovaný cieľ práce a aplikácia z hľadiska cieľovej skupiny. Bola opísaná základná požadovaná funkcionalita hry a navrhnuté užívateľské rozhranie s obrazovkami. Ďalšia časť práce sa venuje použitým technológiám pri vývoji, ktoré sú Android, Firebase a Material design. Bola vysvetlená implementácia jednotlivých funkcionalít a rozobratý spôsob autentizácie, ukladania dát a hranie samotnej hry. Nakoniec bol popísaný postup pri vydaní aplikácie, testovanie aplikácie, zhodnotenie výsledku práce a navrhnuté ďalšie možné vylepšenia hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.