Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro značku Zlaté.
Kučerová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová strategie značky Zlaté je zhodnotit nově formulovanou marketingovou strategii značky a následně na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnout budoucí aktivity, které tuto strategii posílí a upevní značku Zlaté na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá marketingem všeobecně, strategiemi, plánováním a aplikací marketingového plánu na jednotlivé složky marketingového mixu. Praktická část popisuje značku Zlaté jako takovou,její postavení v rámci firmy Kraft Foods, zhodnocení minulé značkové strategie, způsob tvorby nové marketingové strategie a její implementace z hlediska produktu a produktového portfolia, cenové a distribuční strategie a komunikačních prvků jako je reklama, podpora prodeje a PR. Vlastní dotazníkové šetření se zaměřuje na vnímání značky, způsob konzumace jednotlivých řad a sondu do preferencí spotřebitelů z hlediska návrhů nových produktů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.