Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zakladatelský projekt hudebního klubu
Nohavica, Adam ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím podnikatelského plánu představit nezbytné náležitosti spojené se založením a provozováním hudebního klubu v Praze. Teoretická část ukazuje jednotlivé prvky plánu, praktická je aplikuje na tento konkrétní případ. Finanční výkazy pomohou získat přehled o udržitelnosti tohoto způsobu podnikání, další části plánu představí mimo jiné aktuální konkurenční prostředí, legislativní omezení a nezbytné počáteční výdaje.
Zakladatelský finanční projekt neziskové organizace
Zboňáková, Jana ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit zakladatelský finanční projekt nestátní neziskové organizace. Práce shromažďuje a analyzuje potřebné informace, aby byl projekt co nejreálnější a v praxi využitelný. Obsahuje vymezení pojmu nestátní neziskové organizace, vymezení specifik neziskového sektoru a jejich aplikaci při zakládaní konkrétní právní formy neziskové organizace. Součástí zakladatelského projektu je základní strategická analýza, zakladatelský rozpočet, finanční plán organizace, fundraisingový plán a finanční analýza, která hodnotí její výkonnost.
Finanční projekt nové firmy
Danda, Aleš ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Sajdl, Bohumil (oponent)
Bakalářská práce na téma finanční projekt nové firmy se zabývá jednotlivými kroky, které je potřeba naplánovat před založením firmy. V metodické části jsou popsány jednotlivé kroky teoreticky. V praktické části je pro konkrétní firmu zpracována analýza konkurence, finanční plán na 5 let, finanční analýza a v závěru je firma tržně ohodnocena.
Finanční projekt nové firmy
Janů, Petr ; Krauseová, Jaruše (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá založením nové firmy. Konkrétně nového restaurant-baru v Praze. V práci je zohledněn jak pohled marketingový (situační analýza, SWOT analýza, marketingový mix nového produktu,...), tak pohled čistě finanční (počáteční rozvaha, finanční plán na 5 let či finanční analýza z předpokládaných finančních údajů).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.