|
Komunikace evangelia generaci Z
Šticová, Radoslava ; Landová, Tabita (vedoucí práce) ; Štěch, František (oponent)
Komunikace evangelia generaci Z Bc. Radoslava Šticová Anotace Tato diplomová práce se zabývá specifickými problémy, které vyvstávají při komunikaci teologických, a s nimi souvisejících etických témat generaci Z. Práce si všímá zejména problematiky při komunikaci evangelia - sdílení Ježíšova poselství, kde nejde jen o zprostředkování spásného obsahu, nýbrž o proces sdílení a následnou proměnu vztahů. Generace Z má totiž ve srovnání s ostatními dosud popsanými generacemi své značné odlišnosti, zejména v prostředcích a nastavení komunikace a následně vnímání i prožívání vztahů budovaných těmito specifickými přístupy. Práce se snaží odpovědět na otázky, jaké jsou možnosti v efektivní komunikaci s touto generací a jak porozumět její komunikaci směrem ven. Primárně se práce týká hledání způsobu, jak této generaci srozumitelně komunikovat evangelium tak, aby otevíralo nový rozměr v jejím životě, který také případně rozšíří její životní zkušenost. Komunikace evangelia zahrnuje i další navazující témata, zejména jak umožnit příslušníkům generace Z najít své místo v příslušné církevní komunitě, jak jim pomoci v pochopení nejen evangelia, ale etického a duchovního nasměrování v dalších oblastech života. Klíčová slova generace Z, evangelium, komunikace, komunikační prostředky, vytváření společenství, vztahy.
|
|
Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace současného vnímání značky Red Bull v oblasti sportu z pohledu generace Z. Prostřednictvím marketingového výzkumu proniknout do povědomí o sportovních akcích pořádaných ze strany společnosti a zjistit znalost Red Bull sportovců mezi mladou generací. Metody: V rámci bakalářské práce jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji je pak v těchto oblastech využita technika hloubkového interview a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum slouží k získání informací pro pochopení celkové firemní identity a definici otázek k výzkumnému šetření. Metodou kvantitativního výzkumu je zkoumáno současné vnímání značky Red Bull generací Z. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky Red Bull je ze strany generace Z vnímána velmi pozitivně a značce jsou přisuzovány žádoucí charakteristické vlastnosti. Mladá generace vnímá značku zejména jako sebevědomou, uvolněnou, zábavnou, profesionální a milující život. Mezi značkami ve vazbě na sportovní eventy pořádané v ČR se Red Bull umístil na pátém místě. Nicméně povědomí o vybraných Red Bull eventech se ukázalo se značnými nedostatky. Mezi nejvýraznějšími sportovci působícími pod značkou Red Bull se potvrdili Ester Ledecká,...
|