Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu
RYBOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tranzitního období u osoby s kombinovaným postižením, konkrétně lehkým mentálním postižením a narušením komunikační schopnosti (dále jen ,,NKS"), a to přechodem ze speciální internátní školy logopedické na 2. stupeň běžné základní školy s denní docházkou. V práci se snažím nastínit nejvíce problematické oblasti, se kterými byl konkrétní vybraný žák konfrontován v tranzitním období a uvádím využité kompenzační mechanismy. Dále se pokouším navrhnout i jiné formy kompenzace, které by mohly být u konkrétního žáka v tranzitním období přínosné. V závěru popisuji současný stav u sledovaného žáka a prognózu jeho uplatnění v budoucím profesním životě.
Integrace dítěte s Downovým syndromem do vzdělávacího procesu
SLABOVÁ, Zdeňka
Práce se zabývá problematikou integrace dítěte s Downovým syndromem do základního školství. Je zde popsán celý proces integrovaného vzdělávání. Text je rozdělen do čtyř kapitol. Ty jsou zaměřeny na Downův syndrom, jeho znaky a celkový vývoj. Dále je zde popsán samotný proces integrace, systém péče o děti s DS a typy základních škol. První příloha obsahuje podrobné kazuistiky tří děvčátek s Downovým syndromem. Další přílohy nabízí formulář pro vypracování IVP, náplň práce SPC a tabulky pro porovnání pohybového vývoje a sebeobslužných dovedností dětí s DS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.