Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Samospráva vysokých škol v ČR
Braunerová, Jana ; Borská, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce se věnuje samosprávě vysokých škol, jako jednomu z typů zájmové samosprávy v České republice. Cílem teoretické části diplomové práce je vytvořit ucelený přehled charakteristiky samosprávy vysokých škol v ČR. Práce se zabývá zejména základními otázkami samosprávy vysokých škol z pohledu právní úpravy, personálním a ekonomickým základem. Praktická část má za cíl vyhodnocení činnosti vybraného subjektu a to Západomoravské vysoké školy, o.p.s. z hlediska financování, personálního zajištění a případných nedostatků ve vztahu k platné právní úpravě. Zpracováno z pohledu vnitřního hospodaření a rozšířeno o pohled studenta na školu.
Samospráva vysokých škol v ČR
Braunerová, Jana ; Borská, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje samosprávě vysokých škol, jako jednomu z typů zájmové samosprávy v České republice. Cílem teoretické části diplomové práce je vytvořit ucelený souhrn charakteristiky samosprávy vysokých škol v ČR v kontextu samosprávy. Práce se zabývá zejména základními otázkami samosprávy vysokých škol z pohledu právní úpravy, personálním a ekonomickým základem. Praktická část má za cíl vyhodnocení činnosti vybraného subjektu z hlediska financování, personálního zajištění a případných nedostatků ve vztahu k platné právní úpravě. Empirická část má za cíl zhodnotit dopad zvažovaných změn v této oblasti, které by měla přinést připravovaná reforma vysokého školství.
Problematika školného na veřejných vysokých školách
Brabcová, Hana ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Rotport, Miloslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou školného na veřejných vysokých školách. První část práce obsahuje historický vývoj českého vysokého školství, strukturu školského systému v ČR a popis dopadů zavedení školného ve Velké Británii. Druhá část práce analyzuje připravovanou reformu terciárního vzdělávání a definuje možné dopady reformních změn na fungování samotných veřejných vysokých škol a sociální dopady na studenta. Výsledkem práce je zjištění, že reformou pravděpodobně dojde k omezení spravedlivého přístupu k terciárnímu vzdělání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.