Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační systém pro ZUŠ
Slabý, Pavel ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Práce pojednává o vývoji informačního systému pro základní uměleckou školu. Jednotlivé kapitoly se věnují analýze požadavků zákazníka, návrhu systému podle požadavků, plánování projektu (Ganttův diagram, řízení rizik), samotné implementaci systému v jazyce Ruby za použití frameworku Ruby on Rails a jeho testování a nasazení v reálných podmínkách.
Centrum Ponava Brno, Královo Pole
Pieleszová, Katarzyna ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér „Brněnské nábřeží a kulturní čtvrť Ponava“. Tato práce byla zaměřena na komplexní urbanisticko-architektonické řešení oblasti kolem bývalých Jaselských kasáren, urbanistický kontext, dopravní obslužnost, terénní konfiguraci apod. Diplomová práce na tento projekt navazuje v části vymezené ul. U Červeného mlýna, Staňkova a Střední. Řešení diplomové práce spočívá ve vytvoření intenzivního cíle – kulturního areálu, který nabídne kvalitní mezigenerační prostor ke komunikaci a k novým společným zážitkům a aktivitám. Nově propojuje městskou část Ponavu s centrem města Brna kvalitní pěší a cyklistickou dopravní osou. Po důkladné analýze okolních, meziměstských a globálních vztahů vznikl projekt kulturního areálu jako kombinace cílů : pro děti – základní umělecká škola s oborem výtvarným a tanečním, pro seniory – volnočasové centrum, pro všechny dohromady pak multifunkční koncertní sál a revitalizovaný objekt bývalého průmyslového areálu výroby nábytku na víceúčelový mezigenerační areál s galerií moderního umění, kancelářemi pro mladé podnikatele, architekty a umělce, a hudebním klubem v podnoží galerie.
Obytný soubor Brno-Řečkovice
Macečková, Eliška ; Havlík, Václav (oponent) ; Herzan, Radovan (vedoucí práce)
Území se nachází na severním okraji města Brna v městské části Řečkovice a Mokrá Hora a je situováno v rozvojových disponibilních plochách města v klínu mezi stávající zástavbou. Na jih od území leží areál bývalých vojenských kasáren. Řešené území je navržené jako obytná čtvrť s veřejnou vybaveností, administrativními prostory, sportovními plochami a plochami pro rekreaci. Stávající zástavba v území se skládá z řadových i samostatných rodinných domů. Nově navrhovaná zástavba je řešena převážně z blokových nízkopodlažních bytových domů do čtyř nadzemních podlaží. Na východě území navazují na původní zástavbu rodinné domy se zahradami. Území se nachází na severním svahu, proto je zvoleno optimální natočení bloků ke světovým stranám. Území je dostupné z východu ze sběrné místní komunikace na ulici Žilkova a ze západu z ulice Terezy Novákové. Stavby, které lemují ulici Terezy Novákové, jsou bariérové domy s funkcí občanskou, administrativní a částečně slouží pro bydlení. Těžiště území se přimyká k ulici Terezy Novákové. Jedná se o veřejný prostor s občanským vybavením, blízkou zastávkou MHD, podzemním parkovištěm a pěší zónou směřující do parku. Plochy pro rekreaci jsou umístěny na severu území, kde se nachází park a sportoviště. Mateřská škola je navržena v centrální klidnější části území, mezi zástavbou bytových a rodinných domů. V území se nachází také základní umělecká škola, domov důchodců a kulturní sál. Kromě obslužných komunikací jsou zde navrženy i komunikace funkční skupiny D1, obytné zóny, a komunikace funkční skupiny D2, pěší zóna. Odstavná parkování sloužící bytovým domům jsou zajištěna podzemními garážemi. Zelené střechy podzemních garáží tvoří soukromý a zároveň klidový prostor vnitrobloků.
Revitalizace objektu tkalcovny - Jaroměř
Kopecký, Marek ; ing.arch.Klvaňa Jiří (oponent) ; Eliáš, Luboš (vedoucí práce)
Projekt zpracovává rekonstrukci staré tovární haly pro účely nové Základní umělecké školy v Jaroměři. Budova je situována ve středu města s dobrou dopravní dostupností. Zachování stávající nosné ocelové konstrukce a zděných obvodových zdí umožňuje velkorysé využití prostor a netradiční vnitřní členění. Vybavení budovy zahrnuje všechny umělecké obory a je kapacitně navrženo pro město Jaroměř a nejbližší okolí. Díky jednopodlažnímu řešení je objekt pojat jako částečně bezbariérový. Dokumentace je zpracována na dokumentace pro stavební povolení.
Financování základních uměleckých škol v ČR
Satrapová, Anna ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Mikušová, Pavla (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat hospodaření vybraných ZUŠ, zhodnotit využití finančních prostředků a navrhnout další možnosti získání finančních zdrojů. V teoretické části je charakterizován systém financování ZUŠ. Praktická část se zaměřuje na analýzu hospodaření dvou vybraných ZUŠ a to ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci a ZUŠ Na Popelce v Praze. V práci je použita analýza výnosů a nákladů za období let 2009-2013. Bakalářská práce navrhuje možnosti pro zvýšení objemu finančních prostředků a možnosti úspory nákladů ZUŠ. K porovnání hospodaření vybraných ZUŠ je použita metoda komparace.
Barokní sonáta a taneční suita v hudbě pro zobcovou flétnu a jejich přínos pro výuku na ZUŠ
GRAMAN, Petr
Cílem této bakalářské práce je popsat historický aspekt i současnost hry na zobcovou flétnu. Důležitou součástí práce je také metodika a didaktika hry na tento často opomíjený hudební nástroj. Protože nejdůležitější skladby pro zobcovou flétnu vznikaly v době renesance a baroka, je zde velký prostor věnován taneční suitě a barokní sonátě. Součástí práce je i můj vlastní výběr skladeb, které jsou vhodné pro výuku hry na tento nástroj, včetně komentářů k jejich správnému nácviku. Skladby jsou v práci řazeny chronologicky dle data narození jejich autorů. Nedílnou součástí práce jsou případové studie dvou žákyň připravujících se na interpretační soutěže, které jsou vyhlašované nejen pro žáky základních uměleckých škol.
Rodina, ZUŠ a trávení volného času dětí a mládeže
NOVOTNÁ, Milada
Tato práce se zabývá tématem rodiny, základních uměleckých škol a trávením volného času u dětí a mládeže. Nabízí faktické údaje o uvedených tématech a zároveň nahlíží do problematiky docházení do základně uměleckých škol, čímž nabízí jasnější pohled na dané téma. Je rozdělena do části teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje informace týkající se oblastí rodiny, volného času a základních uměleckých škol a tím podrobněji osvětluje tématiku vybraných pojmů. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První se věnuje výzkumu probíhajícímu mezi žáky a rodiči žáků základních uměleckých škol, na jehož základě je možné vyvodit určité závěry v otázce navštěvování zmiňované instituce. Ve druhé části je uveden rozhovor s osobou mající v základně uměleckém školství dlouholeté zkušenosti, a to jak pedagogické, tak i profesionální.
Kresba dětí mladšího školního věku (porovnání kresby dětí z běžné ZŠ a základní umělecké školy)
KUBELKOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na kresbu dětí mladšího školního věku. Teoretická část podává informace o období mladšího školního věku, popisuje výtvarný vývoj dětí a blíže se zabývá pojmem kreativita. V poslední části charakterizuje výtvarnou výchovu na ZŠ a výtvarný obor na ZUŠ. Praktická část diplomové práce analyzuje soubor 64 kreseb dětí ve věku 8-9 let. Jejím cílem je porovnat kresebný projev a hledat odlišnosti v kresbě na dané téma u dvou skupin dětí, dětí z běžné třídy na základní škole a dětí ze základní umělecké školy, které navštěvují výtvarný obor.
Základní umělecká škola ve Strakonicích
DRÁBKOVÁ, Lucie
Základní umělecké školy u nás mají mnohaletou tradici. ZUŠ Kochana z Prachové Strakonice slaví již sedmdesáté výročí založení. Je s podivem, že za celou dobu se nikdo nepokusil dobu jejího trvání komplexně zpracovat. Protože zde od roku 2006 vyučuji hru na klavír a stala jsem se tedy její součástí, vybrala jsem si právě ji jako téma své diplomové práce. ZUŠ se podílí nemalou měrou na kulturním dění města a představuje důležitou vzdělávací instituci neboť 750 dětem nabízí výuku ve čtyřech oborech - hudebním, výtvarném, tanečním a literárně dramatickém a připravuje talentované žáky na střední, vyšší a vysoké školy s uměleckým zaměřením.
Srovnání dramatické výchovy na ZUŠ a ZŠ
DOČKALOVÁ, Zuzana
Obsahem mé diplomové práce je srovnání dramatické výchovy na Základních školách a Základních uměleckých školách ve městech různého regionu. V první části se věnuji porovnávání různým přístupům k dramatické výchově u jednotlivých autorů. V druhé části se věnuji praktickému srovnávání dramatické výchovy v uměleckých školách a základních školách. Toto porovnávání doplňuji dotazníky jak pro děti, tak i pro učitele, ze kterých postupně zjišťuji přístupy k tomuto předmětu na jednotlivých školách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.