Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají.
Hlaváčková, Anna ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce "Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají" je zkoumat, jaký vztah mají mladí začínající politici k tématu politické image a zda se sami aktivně snaží o budování vlastní politické image. Mladí začínající politici jsou pro potřeby této práce vymezeni jako členové mládežnických politických organizací Mladí sociální demokraté a Mladí konzervativci starší 18 let. První část práce shrnuje teoretické poznatky k problematice politické image z hlediska politického marketingu a politické komunikace a definuje politické mládežnické organizace a popisuje jejich funkci ve vztahu ke společnosti a politickým stranám. Druhá část práce zkoumá vztah mladých začínajících politiků k politické image prostřednictvím kvalitativního výzkumu s využitím dotazovací techniky polostrukturovaného rozhovorů. Výzkumným vzorkem je pět členů Mladých konzervativců a pět členů Mladých sociálních demokratů starších 18 let. Výzkum je explorativní a interpretace výzkumných dat je založená pouze na výpovědích respondentů v průběhu rozhovoru.
Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají.
Hlaváčková, Anna ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce "Politická image začínajících politiků a média, která k jejímu budování využívají" je zkoumat, jaký vztah mají mladí začínající politici k tématu politické image a zda se sami aktivně snaží o budování vlastní politické image. Mladí začínající politici jsou pro potřeby této práce vymezeni jako členové mládežnických politických organizací Mladí sociální demokraté a Mladí konzervativci starší 18 let. První část práce shrnuje teoretické poznatky k problematice politické image z hlediska politického marketingu a politické komunikace a definuje politické mládežnické organizace a popisuje jejich funkci ve vztahu ke společnosti a politickým stranám. Druhá část práce zkoumá vztah mladých začínajících politiků k politické image prostřednictvím kvalitativního výzkumu s využitím dotazovací techniky polostrukturovaného rozhovorů. Výzkumným vzorkem je pět členů Mladých konzervativců a pět členů Mladých sociálních demokratů starších 18 let. Výzkum je explorativní a interpretace výzkumných dat je založená pouze na výpovědích respondentů v průběhu rozhovoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.