Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone
Mašek, Jiří ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX  a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána zároveň implementace a návrh demo aplikace a celá architektura projektu. Výsledkem této práce je aplikace využívající detektor UMF a vykreslující 3D objekt do scény. Na závěr je aplikace otestována a zhodnocena.
Plánování a sledování organizace času pro Windows Phone
Popelka, Karel ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro plánování a sledování organizace času. Vývoj je cílen na platformu Windows Phone 8 se zaměřením na intuitivní uživatelské rozhraní. Implementace aplikace je řešena pomocí návrhového vzoru MVVM a platformních doporučení implementované v jazyce C#. Uživatelské rozhraní je navrženo pomocí jazyka XAML. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít při organizaci běžných aktivit. Hlavním přínosem práce je pochopení platformních doporučení Windows Phone 8 a principů přívětivého uživatelského rozhraní. Na závěr je rozebráno testování aplikace a vyhodnocení reakce respondentů.
Plánování a sledování organizace času pro Windows Phone
Popelka, Karel ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro plánování a sledování organizace času. Vývoj je cílen na platformu Windows Phone 8 se zaměřením na intuitivní uživatelské rozhraní. Implementace aplikace je řešena pomocí návrhového vzoru MVVM a platformních doporučení implementované v jazyce C#. Uživatelské rozhraní je navrženo pomocí jazyka XAML. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít při organizaci běžných aktivit. Hlavním přínosem práce je pochopení platformních doporučení Windows Phone 8 a principů přívětivého uživatelského rozhraní. Na závěr je rozebráno testování aplikace a vyhodnocení reakce respondentů.
Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone
Mašek, Jiří ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX  a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána zároveň implementace a návrh demo aplikace a celá architektura projektu. Výsledkem této práce je aplikace využívající detektor UMF a vykreslující 3D objekt do scény. Na závěr je aplikace otestována a zhodnocena.
Návrh GIS aplikace pro platformu Windows Phone 8
Švehla, Ondřej
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a vývoje mobilní GIS aplikace pro platformu Windows Phone 8. V první části práce jsou popsány již vy-vinuté GIS aplikace, prostředky dostupné k vývoji pro tuto platformu a části frameworku .NET použité pro vývoj GIS aplikace. V druhé části je popsán samotný návrh a implementace aplikace a její architektura. Chování vybraných částí aplikace je znázorněno na modelech dle metodiky UP. Funkčnost aplikace je ověřena na testovacích datech, které byly vytvořeny v arboretu MENDE-LU.
Vývoj pro platformu Windows Phone 8
Ukropec, Jakub
Práce se zabývá problematikou vývoje aplikací na platformu Windows Phone 8 obecně. V práci je také blíže popsána problematika vývoje mobilní GIS aplikace. V první části práce je popsána historie platformy a dostupné vývojové nástroje. Druhá část je zaměřena na návrh a implementaci několika ukázkových aplikací. Dosažené výsledky jsou prezentovány v emulátoru a na skutečném zařízení.
Mobilní platforma Windows
Ženíšek, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilním operačním systémem Windows Phone 8, který byl uveden v polovině roku 2012. Cílem práce je představit operační systém Windows Phone 8. Tím jsou myšleny všechny jeho parametry, vlastnosti a technologie, které jsou nutné pro následný vývoj aplikací. Dílčím cílem je vysvětlení možností a postupů při vývoji aplikací určených jak pro systém Windows Phone 8, tak zároveň pro Windows 8. Dalším dílčím cílem je názorná ukázka použití nových technologií v aplikacích. Těchto cílů bylo dosaženo kompletací informací převážně ze zahraničních zdrojů, jelikož české zdroje týkající se tohoto systému jsou nedostačující. Tato práce je rozdělena následovně: začíná popisem funkcí a novinek, které jsou dostupné v sytému, následují způsoby a principy designování aplikací, v další části je vysvětlen návrhový vzor a způsoby více platformního vývoje a na závěr je ukázáno, jak lze do aplikací implementovat funkce: hlasových příkazů, geolokalizace, peněženky a bezdrátového přenosu informací. V této práci jsou shrnuty všechny informace, které jsou potřebné pro představení systému Windows Phone 8 začínajícímu i pokročilému vývojáři aplikací. V České republice do této doby nebyla publikována žádná práce, jež by se zaměřovala na mobilní systém Windows Phone 8.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.