Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Art marketing: Festival Divadlo v letech 2009-2012
Skalová, Dominika Antonie ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity festivalu Divadlo v letech 2009-2012 se věnuje problematice marketingu v kulturní oblasti na příkladu jednoho z nejvýznamnějších divadelních festivalů, který se v České republice koná. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k art marketingu. Práce pojednává o jeho specifikách a možnostech jak na obecné úrovni, tak především na příkladu festivalu Divadlo. Práce představuje Mezinárodní festival Divadlo a zasazuje ho do širšího kontextu české divadelní tvorby a její propagace. Klade si za cíl podat komplexní pohled na jeho fungování a komunikaci k široké a odborné veřejnosti. V praktické části se zaměřuje na deskripci konkrétních komunikačních aktivit 17. až 20. ročníku festivalu, jež jsou založeny na konceptu Fandíme divadlu. Rozebírá komunikační mix, popisuje využití jednotlivých kanálů a v závěru přináší kritický pohled, jehož cílem je doporučit a navrhnout nová řešení, která by mohla přispět k dalšímu rozvoji marketingové komunikace tohoto projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.