Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a zavedení systému sběru informací o spolehlivosti stroje
Kurowski, Dušan ; Dvořáková, Radka (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem systému sběru informací o reklamacích strojů, zavedením tohoto systému a návrhem dalšího zpracování dat pro eliminaci nákladů na reklamace.
Sbírka řešených příkladů z finanční matematiky pro 2. stupeň ZŠ- peníze, hospodaření domácnosti
KŘÍŽOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je seznámit žáky základní školy se základními principy finanční gramotnosti, neboť její znalost je nezbytná pro správné rozhodování ve světě financí. Bakalářská práce je koncipována jako sbírka řešených úloh, která má sloužit žákům druhého stupně základní školy. Tato závěrečná práce se zabývá problematikou a řešenými příklady z praxe. Témata, na která je práce zaměřená, jsou reklamace, reklama, rodinný rozpočet, inflace, měnový kurz, cena výrobku/služby (DPH) a hotovostní a bezhotovostní forma peněz.
Reklamace zboží z pohledu spotřebitele
Schulhauser, Robert ; Tichý, Luboš (vedoucí práce) ; Hendrychová, Michaela (oponent)
Reklamace zboží z pohledu spotřebitele Tato diplomová práce se věnuje problematice reklamace zboží spotřebitelem, což už přinejmenším jeden z nás jednou učinil. Práce je rozdělena do čtyř kapitol a jejím cílem je podrobně popsat současnou právní úpravu ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele v návaznosti na ustanovení občanského zákoníku, zejména zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě. První kapitola práce se zabývá obecným vymezením ustanovení dopadajících na danou problematiku. Jedná se o představení spotřebitelské kupní smlouvy a její zařazení do obecné úpravy kupní smlouvy včetně poukázání na právní předpisy Evropské unie dotýkající se práv z vadného plnění a určitých aspektů reklamace zboží. V druhé kapitole jsou vymezeny pojmy jako spotřebitel, podnikatel, zboží, vadné plnění ve spojení se spotřebitelskou kupní smlouvou a jejich chápání ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Ve třetí kapitole definuji základní pojem této práce, a to reklamace. V návaznosti na to rozebírám specifické náležitosti spojené s uplatněním reklamace. Jedná se o vytknutí vady, uplatnění konkrétního práva z vady a jeho konkludentní či eventuální způsob. Současně se zabývám nutností předat zboží podnikateli a pojednávám o povaze povinností spojených s reklamací vymezených v zákoně o...
Návrh a zavedení systému sběru informací o spolehlivosti stroje
Kurowski, Dušan ; Dvořáková, Radka (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem systému sběru informací o reklamacích strojů, zavedením tohoto systému a návrhem dalšího zpracování dat pro eliminaci nákladů na reklamace.
Právní otázky ochrany spotřebitele při nákupu přes internet
Klofáčová, Hana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Patočka, Radim (oponent)
Práce se zabývá problematikou ochrany spotřebitele při nakupování přes internet. Jejím cílem je zjistit, jaké nesnáze mohou být spotřebiteli způsobeny při nákupu přes internet, prozkoumat možnosti jejich právního řešení a závěrem podat doporučení spotřebitelům, jak problémům v praxi předejít anebo čelit. Mimoto se práce zabývá základními povinnostmi prodávajícího, výhodami a nevýhodami nakupování přes internet, orgány a jinými institucemi ochrany spotřebitele a soudním i mimosoudním řešením sporů. V závěru práce jsou představeny výstupy dotazníkového šetření, které bylo v rámci této práce provedeno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.