Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Horanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vrbičan, Ján (oponent)
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze konkrétního příkladu Vinea a jejich kampaně "Vraťme život zpět do vinic" z roku 2016. Kampaň dokazuje, že Vinea přistupuje k propojení svého dědictví s moderní reklamou, tím že spájí lidi s nejdůležitějším prvkem značky, hroznem. Společnost Vinea vytvořila několik akcí, které učí účastníky kampaně o vinařství na Slovensku, aby spojili značku s její hlavní složkou. Cílem bakalářské práce je zjistit postoj spotřebitelů ke kampani "Vraťme život zpět do vinic" a vyvodit doporučení pro následnou kampaň. Dotazník s Lickertovou škálou, otázkami s více volbami a otevřenými otázkami byl použit k zjištění postojů spotřebitelů. Soubor obsahoval 109 respondentů, z toho 64 žen a 45 mužů. Průměrný věk byl 32,54. Výzkum ukázal, že celkové vnímání kampaně bylo pozitivní. Ženy dosáhli vyšší míry souhlasu téměř ve všech otázkách. Avšak povědomí o kampani bylo velmi nízké (7,3%). Kampaň by mněla pokračovat v tomto způsobu podpory pěstování vinné révy, ale rozšířit ho do různých vinařských oblastí na Slovensku a v České republice, přičemž by se mněla soustředit na ekologickou vinařskou produkci a moderní interakci s pasivním publikem prostřednictvím sociálních médií, aby byla více v kontaktu s kampaní.
Launch of "Vinea" Brand in the Czech Market
Šušnyák, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Vinea je tradiční slovenská značka nealkoholického nápoje s příchutí hroznů. Jejím vlastníkem je jeden z největších výrobců nealko nápojů ve střední Evropě - skupina Kofola. Očekává se, že Kofola v blízké budoucnosti uvede tuto značku na český trh. Tato práce se zabývá identifikací současné pozice Kofoly na trhu a formulací vhodné strategie zavedení Viney na český trh. Za účelem získání potřebných informací na formulaci vhodné strategie byl vykonán online průzkum, jehož výsledky jsou taktéž součástí této práce. Teoretická část práce obsahuje popis nejčastěji využívaných teoretických konceptů souvisejících se situační analýzou, strategiemi a budováním značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.