Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Pokorný, Jan ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje algoritmům pro redukci polygonálních modelů. Nejdříve jsou popsány obecné principy zjednodušování modelů - jsou zde vysvětleny vlastnosti polygonálních povrchů a operace používané k redukci počtu trojúhelníků. V dalších kapitolách jsou popsány tři metody redukce počtu trojúhelníků - Uniform Vertex Clustering, Floating Cell Vertex Clustering a Vertex Decimation. Tyto metody jsou testovány na několika modelech a porovnávány podle nejrůznějších hledisek - vizuální kvalita, časová náročnost a geometrická chyba aproximace.
Tvorba 3D modelu venkovního prostředí
Janalík, Radim ; Orság, Filip (oponent) ; Herman, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout postup tvorby 3D modelu venkovního prostředí. Na základě pozice robota a dat z laserového dálkoměru jsou do mapy přidány body. Z těchto bodů je  metodou Delaunayho triangulace vytvořena trojúhelníková síť, která je následně zjednodušena algoritmem Vertex decimation. Tvorba modelu probíhá postupně v průběhu jízdy robota. Se získáváním nových bodů se aktualizuje existující síť trojúhelníků.
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Pokorný, Jan ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje algoritmům pro redukci polygonálních modelů. Nejdříve jsou popsány obecné principy zjednodušování modelů - jsou zde vysvětleny vlastnosti polygonálních povrchů a operace používané k redukci počtu trojúhelníků. V dalších kapitolách jsou popsány tři metody redukce počtu trojúhelníků - Uniform Vertex Clustering, Floating Cell Vertex Clustering a Vertex Decimation. Tyto metody jsou testovány na několika modelech a porovnávány podle nejrůznějších hledisek - vizuální kvalita, časová náročnost a geometrická chyba aproximace.
Tvorba 3D modelu venkovního prostředí
Janalík, Radim ; Orság, Filip (oponent) ; Herman, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout postup tvorby 3D modelu venkovního prostředí. Na základě pozice robota a dat z laserového dálkoměru jsou do mapy přidány body. Z těchto bodů je  metodou Delaunayho triangulace vytvořena trojúhelníková síť, která je následně zjednodušena algoritmem Vertex decimation. Tvorba modelu probíhá postupně v průběhu jízdy robota. Se získáváním nových bodů se aktualizuje existující síť trojúhelníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.