Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dvoumotorového letounu VUT 200 s turbovrtulovým motorem TP 100
Raida, Radek ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navrením pohonné jednotky pro dvoumotorový letoun VUT 200, jedná se o modifikaci letounu VUT 100. Práce obsahuje analýzu vhodné pohonné jednotky, návrh zástavby pohonné jednotky, hmotový rozbor, centráe, letové výkony a posouzení stability a iditelnosti.
Modifikace VOP letounu VUT100
Janhuba, Luboš ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením modifikace vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100 zvětšením ramene VOP a zmenšením plochy VOP. Práce se skládá z posouzení přínosů úpravy polohy VOP, výpočtu zatížení a navržení základní konstrukce.
Design of the nose landing gear for Zlin 40 aircraft
Bednář, Peter ; Jurina, Marek (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
This master’ thesis deals with the design of the front landing gear for Zlín 40 aircrafts. The main emphasis in the research part of the work is placed on the selection of a new nose landing gear and the subsequent design of the structure. For the structural design was prepared a new mass analysis and load cases. The load-bearing capacity of the structure is verified using analytical and numerical methods of FEM. An important step of the work is the design concept of structure. The aim of the work is to point out the new possibilities of the nose landing gear structure and verify its feasibility for the case of future implementation.
Náhrada kovových ocasních ploch letounu VUT 100 kompozitními
Berka, Martin ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem kompozitní vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100. Je proveden výpočet zatížení a výběr rozhodujících případů zatížení. Je navržena vnitřní konstrukce stabilizátoru a pravého výškového kormidla. Jsou vybrány konstrukční materiály a proveden návrh skladby kompozitních materiálů. Jsou vytvořeny MKP modely stabilizátoru a pravého výškového kormidla v systému MSC Patran a následně provedena pevnostní kontrola těchto modelů pro vybrané případy zatížení za pomoci softwaru MSC Nastran a COMPOST.
Optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100
Mackovík, Matěj ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100, tak aby splňovalo požadavky předpisu a omezení daná výrobce motoru. Tohoto cíle je dosaženo volbou vhodného chladiče a optimalizací kanálu chlazení za použití CFD – software Ansys Fluent.
Design of the nose landing gear for Zlin 40 aircraft
Bednář, Peter ; Jurina, Marek (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
This master’ thesis deals with the design of the front landing gear for Zlín 40 aircrafts. The main emphasis in the research part of the work is placed on the selection of a new nose landing gear and the subsequent design of the structure. For the structural design was prepared a new mass analysis and load cases. The load-bearing capacity of the structure is verified using analytical and numerical methods of FEM. An important step of the work is the design concept of structure. The aim of the work is to point out the new possibilities of the nose landing gear structure and verify its feasibility for the case of future implementation.
Náhrada kovových ocasních ploch letounu VUT 100 kompozitními
Berka, Martin ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem kompozitní vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100. Je proveden výpočet zatížení a výběr rozhodujících případů zatížení. Je navržena vnitřní konstrukce stabilizátoru a pravého výškového kormidla. Jsou vybrány konstrukční materiály a proveden návrh skladby kompozitních materiálů. Jsou vytvořeny MKP modely stabilizátoru a pravého výškového kormidla v systému MSC Patran a následně provedena pevnostní kontrola těchto modelů pro vybrané případy zatížení za pomoci softwaru MSC Nastran a COMPOST.
Návrh dvoumotorového letounu VUT 200 s turbovrtulovým motorem TP 100
Raida, Radek ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navrením pohonné jednotky pro dvoumotorový letoun VUT 200, jedná se o modifikaci letounu VUT 100. Práce obsahuje analýzu vhodné pohonné jednotky, návrh zástavby pohonné jednotky, hmotový rozbor, centráe, letové výkony a posouzení stability a iditelnosti.
Modifikace VOP letounu VUT100
Janhuba, Luboš ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením modifikace vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100 zvětšením ramene VOP a zmenšením plochy VOP. Práce se skládá z posouzení přínosů úpravy polohy VOP, výpočtu zatížení a navržení základní konstrukce.
Optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100
Mackovík, Matěj ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100, tak aby splňovalo požadavky předpisu a omezení daná výrobce motoru. Tohoto cíle je dosaženo volbou vhodného chladiče a optimalizací kanálu chlazení za použití CFD – software Ansys Fluent.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.