Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění současného stavu využití telefonického prodeje VIP u hokejových týmů a na jeho základě sestavení obecné prodejní koncepce VIP hospitality po telefonu. Metody: V práci byly použity metody analýza, dotazování a pozorování. Metoda analýzy byla použita pro rozbor segmentace současných partnerů jednotlivých klubů, metoda dotazování pro zjištění využití telefonického prodeje v procesu prodeje jednotlivých klubů a konečně metoda pozorování byla využita pro zhodnocení realizace telefonického prodeje u klubu, který jej využívá k prodeji VIP hospitality. Výsledky: Došlo k zjištění, že telefonický prodej není hojně využívanou technikou prodeje VIP hospitality. Kluby jej nevyužívají vůbec, nebo nesprávně, tedy následně i neefektivně. Ti, kteří telefonický prodej využívají, porušují základní zásady tohoto typu prodeje a nekladou dostatečný důraz na personální zabezpečení těchto pozic. Klíčová slova: telemarketing, VIP hospitality, sponzoring
Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění současného stavu využití telefonického prodeje VIP u hokejových týmů a na jeho základě sestavení obecné prodejní koncepce VIP hospitality po telefonu. Metody: V práci byly použity metody analýza, dotazování a pozorování. Metoda analýzy byla použita pro rozbor segmentace současných partnerů jednotlivých klubů, metoda dotazování pro zjištění využití telefonického prodeje v procesu prodeje jednotlivých klubů a konečně metoda pozorování byla využita pro zhodnocení realizace telefonického prodeje u klubu, který jej využívá k prodeji VIP hospitality. Výsledky: Došlo k zjištění, že telefonický prodej není hojně využívanou technikou prodeje VIP hospitality. Kluby jej nevyužívají vůbec, nebo nesprávně, tedy následně i neefektivně. Ti, kteří telefonický prodej využívají, porušují základní zásady tohoto typu prodeje a nekladou dostatečný důraz na personální zabezpečení těchto pozic. Klíčová slova: telemarketing, VIP hospitality, sponzoring

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.