Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány SWOT analýzy a pomocí jejich komparace zhodnocuji dopad akvizice na strategii podniku. Cílem mé práce je popsat, porovnat a zhodnotit situaci, ve které se podnik nacházel před akvizicí a ve které se nachází nyní. Hlavním přínosem je tedy zhodnocení akvizice s ohledem na popsané oblasti a také celkové zhodnocení pomocí SWOT analýz.
Výrobková politika na Internetu
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybrané aspekty výrobkové politiky na internetu. Na statistikách z posledních let je demonstrován rychlý vývoj online nakupování. První kapitola zahrnuje specifika marketingového mixu na internetu a zavedení produktu do online prodeje. Druhá kapitola je zaměřena na specifika e-commerce a prozkoumání statistik online nákupů. Ve třetí kapitole jsou nastíněny nové trendy a možnosti dalšího vývoje nakupování na internetu.
Výrobková politika na Internetu
Nováčková, Lucie ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Schwingerová, Pavla (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Výrobková politika na Internetu. Kromě popisu tohoto tématu také analyzuje jeho přínosy a slabiny, které se váží k tématu. Součástí práce je také analýza komoditní struktury v ČR a v zemích EU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.