Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systémy pro automatizaci zadávání a vyhodnocování studentských úloh
Avgustis, Dmitry ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce bylo provést rešerši světu automatického vyhodnocování studentských úloh a připravit podklady pro snadnější zahájení takovéhoto systému do provozu v rámci VŠE. Pro to byly analyzovány existující testovací techniky a hotové vyhodnocovací systémy. Na základě zkoumání byly stanoveny požadavky, kterým by mělo odpovídat výsledné řešení. K získávání informací byly použity otevřené internetové zdroje, závěrečné práce studentů a také byla provedena osobní komunikace s lidmi zabývajícími se stejným problémem. První část práce věnovaná popisu technologií, které tím nebo jiným způsobem pomůžou stanovit požadavky na vyhodnocovací systém. Druhá polovina se zabývá rozborem již existujících technologií. Závěr poskytuje cestu, která by měla nasměrovat budoucí vývoj.
Podpora počítačové výuky pro seniory
Ščotková, Zlatica ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce, jež spojuje téma informačních a komunikačních technologií a vzdělání přímo ve svém názvu, je vytvoření e-learningové opory pro Univerzitu třetího věku Vysoké školy ekonomické v Praze (U3V) a vyzkoušení opory přímo se seniory z U3V. Pro vytvoření e-opory je esenciální nejdříve nastínit problematiku e-learningu jako takového, proto je práce dělena na teoretickou část a praktickou část. Hlavním přínosem práce je vytvoření e-opory pro studenty U3V pomocí nejnovějších programů, umístění opory na Internet (konkrétně server YouTube), vyzkoušení vytvořené opory přímo se seniory během výuky na U3V a osvětlení pojmu e-learning v kontextu moderní doby.
Česko-německé kulturní standardy z pohledu výměnných studentů
Kutilová, Alena ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Nurkovičová, Jasmína (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tématu česko-německých kulturních standardů a o tom, jak ovlivňují každodenní život výměnných studentů. Hlavním cílem je abstrahovat a definovat kulturní standardy pro tuto specifickou cílovou skupinu. V teoretické části jsou představeny různé přístupy k pojmu kultura a blíže popsány dva hlavní koncepty kulturních studií -- metoda kulturních dimenzí a kulturních standardů. Praktická část začíná úvodem do německé historie, hospodářství a zdůrazňuje vedoucí roli, kterou tato země hraje v mezinárodních vztazích. Následuje výčet možností výměnného studia na Vysoké škole ekonomické v Praze a souhrn aktivit, které provádí Oddělení zahraničních styků. Tato část práce především shrnuje závěry výzkumu, který jsem provedla mezi výměnnými studenty z České republiky a Německa. Dále zde srovnávám výsledky svého průzkumu se závěry, k nimž došel Ivan Nový. Závěrem uvádím pro výměnné studenty řadu doporučení, která by jim měla usnadnit jejich první kontakt s cizí kulturou.
Zhodnocení informačních a komunikačních kanálů využívaných studenty VŠE
Lacina, David ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá informačními a komunikačními kanály využívaných studenty na Vysoké škole ekonomické. Slovo kanály můžeme pro lepší představu nahradit slovem zdroje. Primárním cílem práce je identifikovat významné informační a komunikační zdroje, popsat je, zhodnotit a najít jejich nedostatky. Sekundárním cílem práce je zkoumat zdroje, které jsou určeny především pro první ročníky jako, jsou například dny otevřených dveří nebo seznamovací zájezdy. Dle těchto typů zdrojů je také práce rozdělena na dvě části. Cílem práce je najít řešení na odhalené nedostatky jednotlivých identifikovaných kanálů a uvést doporučení na opravu celkové koncepce informování prvních ročníků a na dílčí opravy kanálů, které jsou určeny všem studentům. Pro hodnocení kanálů je k práci přiložen dotazník, který byl rozeslán studentům Vysoké školy ekonomické.
Finanční analýza společnosti Třinecké železárny a.s.
Kocián, Jan ; Eysseltová, Sylvie (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem mé práce je pochopit postupy používáné ve finanční analýze, tyto poznatky aplikovat na konkrétní podnik a ten zhodnotit. Pro praktickou část jsem si vybral společnost Třinecké železárny a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.